קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות פצפוצי שוקולד

עוגיות פצפוצי שוקולד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות שוקולד צ'יפס Waffled. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 209 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך סודה לשתיה, ביצה, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס אגוז מלא {עוגיות שוקולד צ' יפס האהובות עליי}, עוגיות שוקולד צ'יפס ללא ביצים / עוגיות שוקולד צ' יפס רכות, ו עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות טריפל M&M, עוגיות טופי & עוגיות חמאת בוטנים גביע (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד את הקמח, סודה לשתייה ומלח בקערה בינונית. הכה את הסוכרים והחמאה עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית גבוהה עד אור ורך, על 5 דקות. לנצח את הוניל והביצה עד incorporated. התאם את המהירות בינונית-נמוכה ולהוסיף את הקמח ב 2 קבוצות, ערבוב עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מערבבים בשוקולד צ ' יפס. מקררים את הבצק לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
בצקבצק
3
מחממים מגהץ ואפלים עד בינוני-נמוך. בנדיבות לרסס את החלק העליון והתחתון של ופל ברזל עם ספריי בישול. סקופ כפות של הבצק, להתגלגל לתוך כדורים ולשטח מעט. עבודה בקבוצות, מניחים 1 עיגול בצק על כל קטע של וופל, לסגור בעדינות לבשל עד פריך מעט, 3 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
4
מגישים את העוגיות חמות או לאחסן במיכל אטום בטמפרטורת החדר עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
5
ממטבחי רשת מזון