קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות קוקוס שוקולד ללא אפייה

עוגיות קוקוס שוקולד ללא אפייה
עוגיות קוקוס שוקולד ללא אפייה יכולות להיות רק ללא גלוטן מתכון שחיפשת. אתה מקבל קינוח שמגיש 24. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 159 קלוריות. אם יש לך מרגרינה, סוכר, אבקת קקאו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-461 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. עם כפית ציון 41%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגת שוקולד קוקוס קלויה ללא אפייה עם עוגיות מקרון שוקולד, עוגת שוקולד קוקוס קלויה ללא אפייה עם עוגיות מקרון שוקולד, ו עוגיות אגוז קוקוס שוקולד ללא אפייה.

הוראות

1
מרפדים תבנית בנייר שעווה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מערבבים שיבולת שועל וקוקוס בקערה גדולה עד לאיחוד יסודי.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים סוכר, אבקת קקאו, חלב ומרגרינה יחד בסיר על אש בינונית עד שהתערובת חלקה. מביאים לרתיחה ומבשלים 2 דקות תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
מרגרינהמרגרינה
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
יוצקים מעל את שיבולת השועל והקוקוס ומערבבים במהירות לציפוי. זרוק כף על תבנית אפייה מוכנה; תן לעוגיות להתקרר ולהתקשות. אחסן בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
עוגיותעוגיות
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא דומיין לסור חצי יבש קובי קלאסיק ריזלינג. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
דומיין לסור חצי יבש קובי קלאסי ריזלינג
דומיין לסור חצי יבש קובי קלאסי ריזלינג
משתלב היטב עם מנות חריפות בעדינות, וגם משלים חזיר ושרקוטרי נרפא. תיהנו עם פירות חתוכים טריים.