קושימומחה
מוכן ב24 שעות, 25 דק.
מנות180
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות שיבולת שועל עם חמוציות ספוגות בכתום

עוגיות שיבולת שועל עם חמוציות ספוגות בכתום
עוגיות שיבולת שועל עם חמוציות ספוגות בכתום עשויות להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 180 מנות. עם 21 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. זה מושלם עבור חג המולד. הכנת המנה לוקחת כ 24 שעות ו-25 דקות. לכו לחנות ותביאו את "תמצית ונילן", "חמאה", "סוכר חום" ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו עוגיות שיבולת שועל עם דובדבנים ספוגים בוויסקי, בורבון ספוג עוגיות שוקולד צ'יפס דובדבן, ו עוגיות תפוז מומסות בפה עם חמוציות וציפוי כתום (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 2 מרכיבים בקערה קטנה. כסה ותן לעמוד בטמפרטורת החדר בן לילה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לנקז ולהניח בצד. (כדי תלול חמוציות במהירות, לשלב חמוציות וליקר בקערה קטנה, ומיקרוגל על 30 שניות גבוהות; לכסות ולתת לעמוד 2 שעות.)
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
ליקרליקר
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
3
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
לטאטא יחד קמח הבא 3 מרכיבים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
לנצח חמאה במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד רכות; בהדרגה להכות סוכרים מגורען וחום. מוכה בביצה, גרידת תפוז, ווניל.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
ונילוניל
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
6
מוסיפים תערובת קמח, ומכים במהירות נמוכה רק עד בשילוב. מערבבים שיבולת שועל, שוקולד, חמוציות.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
שוקולדשוקולד
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
7
תערובת טיפה על ידי כף מעוגלתמלא 2 אינץ ' זה מזה על גבי משומן או קלף מצופה גיליונות אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
אופים, בקבוצות, 10 עד 12 דקות או עד הקצוות רק מתחילים חום. מגניב על גיליונות אפייה 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
9
להעביר מתלים תיל, מגניב לחלוטין.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוז היטבסוכר חום בהיר ארוז היטב1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל רגילה לא מבושלתשיבולת שועל רגילה לא מבושלת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר תפוזיםליקר תפוזים2(יכול להיות או להרחיק)גרידה כתומהגרידה כתומה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לבן, קצוץשוקולד לבן, קצוץ