קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות שיבולת שועל קוקוס

עוגיות שיבולת שועל קוקוס
ניתן להכין את המתכון עוגיות שיבולת שועל קוקוס בערך 30 דקות. מתכון זה משמש 24. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 254 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. מתכון זה מ טעם הבית דורש קמח, קוקוס, סוכר חום ותמצית ונילן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד טוב כמו קינוח זול. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. עם כפית ציון של 15%, המנה הזו לא כל כך גדולה. מתכונים דומים: עוגיות שיבולת שועל קוקוס בטטה, עוגיות שוקולד-שיבולת שועל-קוקוס של ג'ודי, ו עוגיות שיבולת שועל קוקוס של דודה מירטל.

הוראות

1
בקערה, חמאת שמנת, סוכר חום וניל.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
שלב קמח, שיבולת שועל, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. מערבבים פנימה קוקוס. צורה ל -1 אינץ'. ביצים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קוקוסקוקוס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
4
מקום 2-1 / 2 ב. מלבד על ניירות אפייה משומנים (עוגיות יתפשטו).
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מניחים חצי פקאן במרכז כל עוגיה ודוחפים מעט כלפי מטה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
פקאניםפקאנים
6
אופים בחום של 325 למשך 14-16 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "