קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

עוגת אננס הפוכה חגיגה

עוגת אננס הפוכה חגיגה
עוגת אננס חגיגה הפוכה דורשת סביב 1 שעה ו 55 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יש קינוח זה 666 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 40 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם ברנדי, חמאה, דובדבנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת אננס הפוכה, עוגת אננס הפוכה, ו עוגת אננס הפוכה.

הוראות

1
יוצקים את החלב ואת השמנת הכבדה לתוך צלחת תחתית כבדה לגרד את הזרעים מן שעועית וניל לתוך הסיר (או להוסיף תמצית וניל). (אם באמצעות שעועית וניל, לשים את תרמיל וניל בסיר גם כן.)
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
שעועית ונילשעועית וניל
שמנת כבדהשמנת כבדה
זרעיםזרעים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים חצי מהסוכר לסיר ומביאים לרתיחה (ממש מתחת לרתיחה). בקערה קטנה מקציפים יחד את חלמוני הביצה ואת שאר הסוכר וממזגים אותו על ידי הוספת כמות קטנה של תערובת חלב מחוממת לקערה תוך לטאטא כל הזמן (המכונה קשר). עכשיו לשפוך את הקשר (תערובת ביצה) לתוך סיר חלב, ערבוב כל הזמן. אתה רק מחמם אותו. אל תרתח. אל תבשל. הרעיון של איש קשר הוא לשלב את הביצים ולהימנע מה שהופך אותם לביצים מקושקשות! אתה רוצה את התערובת להתחיל להתעבות אז זה יהיה מעיל האחורי של כף.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
סירסיר
3
הסר מהחום ולאפשר להתקרר, ולאחר מכן להסיר תרמיל וניל ולהשליך, ומקרר עד צונן.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
4
עבור אננס ודובדבנים: במחבת, להביא 1 כוס מים והברנדי לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
דובדבניםדובדבנים
ברנדיברנדי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את האננס לתערובת הברנדי הלוהטת. (
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
ברנדיברנדי
6
הוסף מספיק מים חמים כדי לכסות, במידת הצורך.) Poach במשך כ 10 דקות באמצעות מלקחיים, להסיר מגש. באותו נוזל ציד בלתי חוקי לבשל את הדובדבנים במשך כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
7
הסר מהחום ולתת מגניב לטמפרטורת החדר בזמן שאתה מכין את הבלילה.
8
עבור העוגה: מחממים תנור ל 350 מעלות F. שמן את החלק התחתון של מחבת 9 על 2 אינץ ' עמוק עגול ולהניח נייר קלף על הקרקעית. לאחר מכן מברשת שכבה דקה של שמן קנולה על גבי נייר קלף. לנפות יחד קמח עוגה רק 1 כף של הסוכר כמה פעמים כדי לאוורר. בקערה חסינת חום נפרדת משלבים את הביצים ואת 3 כפות סוכר אחרות. קן הקערה עם הסוכר והביצים בקערה גדולה יותר אחרת מלאה על 2 אינץ ' מים חמים.
מרכיבים שתצטרך
קמח עוגהקמח עוגה
שמן בישולשמן בישול
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
9
להקציף יחד את הביצים וסוכר, להיות זהיר מאוד לא להתיז כל מים לתוכו. הרעיון כאן הוא להעלות את הטמפרטורה של הביצה ותערובת סוכר 3/4 כוס ל בין 100 ו 120 מעלות F. השתמש מדחום ממתקים כדי לבדוק את הטמפרטורה. לאחר התחמם התערובת, להסיר את הקערה מקערת המים ולהשתמש מקצף חשמלי להכות אותו עד שהוא על משולש נפח והוא עקביות של קצפת רכה. לנפות את 1/3 של תערובת הקמח והסוכר לתוך קערה של ביצים מוכות וסוכר, ולקפל יחד. חזור על כל הנותרים 1/3 של תערובת הקמח, מתקפלים יחד לאחר כל תוספת. ואז, בעדינות לקפל את חמאה מומסת וניל.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
ונילוניל
חמאהחמאה
ממתקיםממתקים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מקציףמקציף
קערהקערה
10
מסדרים את עיגולי האננס עם דובדבנים הממוקמים במרכז בתחתית מחבת העוגה. התחל את הדפוס באמצע ועבוד בדרך שלך החוצה.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
דובדבניםדובדבנים
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
11
יוצקים הבלילה מעל שכבת אננס, מתפשט באופן שווה, אבל לא למלא פאן יותר מאשר בתוך 1/2 אינץ ' של הקצה העליון של המחבת. מחבת מפץ על השיש - 1 או 2 פעמים בלבד-כדי לוודא הבלילה שוקעת למטה בין הפרי, אבל לא להגזים או תוכל לבטל את כל העבודה הקשה שלך aerating את הבלילה!
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
אופים בתנור עד פני השטח קופץ בחזרה כאשר נגע וקיסם שיניים מוכנס בעוגה יוצא נקי, על 20 עד 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
13
תן לעוגה להתקרר במחבת 10 דקות כדי לאפשר להגדיר, ולאחר מכן באמצעות כפפות תנור, לחץ על צלחת הגשה בחוזקה על הקצוות העליונים של המחבת, ולהפוך את העוגה על הצלחת. החלף כל פרוסות אננס או דובדבנים שהופכים dislodged. עוגה זו יכולה להיות מוגשת חמה או בטמפרטורת החדר, עם קרם אנגלייז.
מרכיבים שתצטרך
טבעות אננסטבעות אננס
דובדבניםדובדבנים
ציוד שתשתמש בו
כפפת תנורכפפת תנור
מחבתמחבת

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מומסתחמאה מומסת2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה1pintsדובדבנים טריים, חצויים וצבועיםדובדבנים טריים, חצויים וצבועים4חלמוניםחלמונים6largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1אננס טרי, עלים הוסרו, קלופים, cored, לחתוך לטבעות 1/4 אינץאננס טרי, עלים הוסרו, קלופים, cored, לחתוך לטבעות 1/4 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר, בתוספת 3/4 כוססוכר, בתוספת 3/4 כוס1שעועית וניל, או תמצית וניל לפי הטעם (כ 3 כפות)שעועית וניל, או תמצית וניל לפי הטעם (כ 3 כפות)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב