קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת בטטה עם מאפה קמח תירס

עוגת בטטה עם מאפה קמח תירס
פאי בטטה עם מאפה קמח תירס דורש מסביב 4 שעות ו-15 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מספק כ 8 מנות . מנה אחת מכילה 421 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם קצפת, זנגביל טחון, סוכר מגורען, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מצטיין spoonacular ציון של 36%. נסו עוגת בטטה עם מאפה קמח תירס, מקלות לחם בטטה קמח תירס, ו צ'יפס קמח תירס בטטה - 3 נקודות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים קמח, קמח תירס ו 1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים בקיצור, באמצעות בלנדר מאפה (או משיכת 2 סכיני שולחן באמצעות מרכיבים בכיוונים מנוגדים), עד חלקיקים בגודל של אפונה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
מפזרים מים, 1 כף בכל פעם, משליך במזלג עד שכל הקמח הוא רטוב ומאפה כמעט מנקה את הצד של קערה (1 עד 2 כפיות מים ניתן להוסיף במידת הצורך).
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
לאסוף מאפה לכדור. צורה לתוך עגול שטוח על משטח מקומח קלות. לעטוף בניילון נצמד; לקרר כ 45 דקות או עד הבצק הוא מוצק וקר, אך גמיש. זה מאפשר קיצור להיות מעט המשרד, אשר מסייע להפוך את המאפה אפוי יותר קשקשי. אם בקירור ארוך יותר, לתת מאפה לרכך מעט לפני גלגול.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
5
מחממים תנור ל 218°. With מערוך מקומח, רול מאפה לתוך עגול 2 אינץ ' גדול יותר הפוך 9 אינץ צלחת עמוקה צלחת עוגת זכוכית. מקפלים מאפה לרביעיות; מניחים בצלחת עוגה. להתפתח ולהקל לתוך צלחת, לחיצה בחוזקה על התחתונה בצד. לקצץ קצה תלוי של מאפה 1/2 אינץ ' מ שולי הצלחת. מקפלים ומגלגלים מאפה תחת, אפילו עם צלחת; חליל לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מערוךמערוך
תנורתנור
6
בקערה בינונית, להכות ביצים מעט. מערבבים במרכיבים מילוי הנותרים למעט קצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
יוצקים לתוך צלחת עוגה מאפה מצופה.
8
אופים 15 דקות. הפחת את טמפרטורת התנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
אופים 35 דקות יותר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
בקערה קטנה, לערבב את כל החומרים streusel עד מתפורר.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מפזרים streusel מעל עוגה.
12
אופים כ 10 דקות יותר או עד סכין מוכנס במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
13
מניחים פאי על מדף קירור. מגניב לגמרי, בערך 2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
14
מגישים עם קצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה מבושל בטטותפירה מבושל בטטות8ריבס, קצוץ טרי או קפואממותק קצפת, אם תרצה.ממותק קצפת, אם תרצה.2(חוֹרֶף)מים קריםמים קרים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות מרתפי ערבה ריזלינג יבש. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
מרתפים ערבה ריזלינג יבש
מרתפים ערבה ריזלינג יבש
ניחוחות של תפוח ירוק, ליים, אגס ורפרפת וניל מובילים לשדרית עדינה עם הערות מינרליות, תפוח, גרידת לימון וחומציות חדה.