קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת גבינה עם שוקולד

עוגת גבינה עם שוקולד
והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 37 גרם של שומן, וסך הכל 488 קלוריות. אם יש לך חמאה, גבינת שמנת, סוכר superfine, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -35 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו עוגת גבינה מסקרפונה עם קרמל מלוח וציפוי שוקולד, עוגת גבינה דלעת מטבח פיצה קליפורניה-זוהי עוגת גבינה מושלמת לחופשות הסתיו, עוגת הגבינה שלהם היא לא סוד יותר, ו עוגת גבינה עם שוקולד-מרופד עם שוקולד לבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את הבסיס, לעבד את פירורי קרקר גרהם, חמאה ואבקת קקאו במעבד מזון עד שהוא עושה פירורים לחים, גושים. להטות אותם למחבת springform 9 אינץ'. לחץ על הפירורים לתוך החלק התחתון של המחבת כדי להפוך בסיס אפילו ולשים לתוך המקפיא בזמן שאתה עושה את המילוי. מחממים את התנור ל 350 מעלות F. לשים קומקום לרתיחה. ממיסים את השוקולד במיקרוגל או בדוד כפול, ומניחים בצד להתקרר מעט. כדי להפוך את המילוי, להכות את גבינת שמנת כדי לרכך אותו, ולאחר מכן להוסיף את הסוכר ואת אבקת פודינג, להכות שוב לשלב. מקציפים את כל הביצים ואז החלמונים והשמנת החמוצה. לבסוף, מוסיפים את הקקאו מומס במים חמים ואת השוקולד המומס ומערבבים כדי להפוך את הבלילה חלקה. קח את המחבת springform מתוך המקפיא בשורה את החלק החיצוני של המחבת עם שכבה טובה של ניילון לעטוף, ולאחר מכן שכבה נוספת של רדיד חזק על זה. זה יגן עליו ממרחץ המים. שבו על מחבת springform במחבת קלייה ושפכו את עוגת הגבינה מילוי למחבת springform. ממלאים את מחבת הקלייה עם המים הרותחים רק מן הקומקום לבוא על חצי דרך את מחבת העוגה, ואופים בתנור 50 דקות עד 1 שעה. החלק העליון של עוגת הגבינה צריך להיות מוגדר, אבל מתחת צריך עדיין יש לנענע אליו. לקלף את נייר הכסף ואת לעטוף פלסטיק ולהושיב את עוגת הגבינה במחבת שלה על מתלה כדי להתקרר. שים במקרר ברגע שהוא כבר לא חם ולהשאיר להגדיר, מכוסה פלסטיק, לילה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקריםפירורי קרקרים
בסיסבסיס
אבקת פודינגאבקת פודינג
אבקת קקאואבקת קקאו
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ביצהביצה
שוקולדשוקולד
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מיםמים
חלמון ביצהחלמון ביצה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מחבת Springformמחבת Springform
דוד כפולדוד כפול
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבת צלייהמחבת צלייה
מיקרוגלמיקרוגל
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
תן לו לאבד את הצינה שלו לפני unpringing עוגת הגבינה כדי לשרת. כדי להפוך את זיגוג, בעדינות להמיס את שוקולד קצוץ, קרם וסירופ תירס. כאשר השוקולד כמעט נמס, קח אותו מהחום וקציף עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
שוקולדשוקולד
קרםקרם
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
תן לזה להתקרר קצת, ואז ג ' קסון פולוק אותו על עוגת הגבינה. השתמש בזיגוג הנותר כמו רוטב נלווה. צילום: Gentl & Hyers
מרכיבים שתצטרך
פולוקפולוק
רוטברוטב

מרכיבים

1מקלותחמאה, נמסהחמאה, נמסה5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת פודינג של ציפור (זמין בחנויות אספקת אפייה)אבקת פודינג של ציפור (זמין בחנויות אספקת אפייה)11 קילו קישואים,סירופ תירס כההסירופ תירס כהה3largesביצים ועוד 3 חלמוניםביצים ועוד 3 חלמונים3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד חצי מתוק, קצוץ דקשוקולד חצי מתוק, קצוץ דק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר או חצי-מתוק, קצוץ קטןשוקולד מריר או חצי-מתוק, קצוץ קטן1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר superfineסוכר superfine1(יכול להיות או להרחיק)אבקת קקאו לא ממותק, מומס ב 1 כף מים חמיםאבקת קקאו לא ממותק, מומס ב 1 כף מים חמים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק