קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות10
ציון בריאות39
מגזין

מגש אנטיפסטו בגריל

מגש אנטיפסטו בגריל
מגש אנטיפסטו בגריל דורש בערך 50 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני מספק מנה 10 . מנה אחת מכילה 221 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. זה עובד טוב כמו מתאבן יקר למדי עבור יום העצמאות. אם יש לך רוזמרין, עלי chervil, פלפלים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מגש אנטיפסטו עם ירקות בגריל, מגש אנטיפסטו, ו מגש אנטיפסטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את השום ושמן עשב, לשים את כל החומרים לסיר קטן ולשים אותו על אש נמוכה. לבשל במשך כ 5 דקות, רק עד שהוא הופך ארומטי. הניחו בצד ואפשרו לשמן להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להביא סיר גדול של מים לרתיחה. לסחוט את המיץ מ 1 לימון ולזרוק את חצאי לימון גם כן. לקצץ ולחצות את הארטישוקים ולהסיר את החנקים.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
מיץמיץ
לימוןלימון
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
שים אותם לתוך הסיר ומבשל אותם עד שהם רכים, על 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
לנקז ולהניח בצד.
5
מחממים את הגריל עד נמוך. יש מנה רדודה גדולה מלאה 1 כוס שמן זית. מעיל את החצילים, קישואים, פלפלים, ארטישוקים, בצל ירוק ועגבניות בנפרד עם השמן. גריל הירקות, צולה בנדיבות עם שום ושמן צמחי, עד רך ורך: כ 10 דקות עבור החצילים, 8 דקות עבור קישואים, 15 דקות עבור הפלפלים, 10 דקות עבור ארטישוק, ו 5 דקות עבור בצל ירוק ועגבניות. מסדרים אותם על מגש גדול ומקשטים עם זיתים, גבינה ועשבי תיבול. לסחוט על מיץ לימון הנותרים טפטוף עם קצת שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
ארטישוקארטישוק
ירקירק
שמן זיתשמן זית
בצל ירוקבצל ירוק
חצילחציל
עגבנייהעגבנייה
קישואיםקישואים
פלפליםפלפלים
גבינהגבינה
שוםשום
זיתיםזיתים
עשבי תיבולעשבי תיבול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל