קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר VIII

עוגת גזר VIII
עוגת גזר VIII דורש כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 754 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 35 גרם של שומן למנה. זה מושלם עבור פסחא. אם יש לכם רסק תפוחים, ביצים, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : WACKY Cake VIII, עוגיות חמאת בוטנים VIII, ו עוגת גזר עם מיץ גזר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). מחבת מעייל עם ספריי שמן צמחי. מחבת קמח ו לנצל את עודף קמח.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
תנורתנור
2
בקערה בינונית, לנפות יחד קמח, מלח, סודה ותבלינים פשטידת דלעת. תניח בצד. בקערה נפרדת, לשלב קוקוס, אגוזי מלך וצימוקים. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
עוגת דלעת תבליןעוגת דלעת תבלין
קוקוסקוקוס
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
גזר מגורר (כדי להפוך 3 כוסות). תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
4
בקערה גדולה, לשלב סוכר, אננס עם מיץ, שמן ורסק תפוחים. הכה במהירות גבוהה במשך 3 דקות. הכה בביצים אחד בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
אננס עם מיץאננס עם מיץ
רסק תפוחיםרסק תפוחים
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים וניל וגזר.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
ונילוניל
6
מוסיפים תערובת קמח ומכים במהירות נמוכה עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
7
מוסיפים קוקוס, אגוזי מלך וצימוקים ומשלבים.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
8
שים הבלילה למחבת Bundt 10 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
9
אופים ב 350 מעלות F (175 מעלות C) במשך 60 עד 70 דקות, או עד קיסם מוכנס לתוך מרכז העוגה יוצא נקי. מגניב במחבת על מתלה תיל. הפוך על צלחת הגשה. כפור, ומקרר שעה אחת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
10
כדי להפוך את הציפוי: בקערה גדולה, לשלב גבינת שמנת, חמאה, ממתקים סוכר, גרידת תפוזים ומיץ. הכה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
גרידה כתומהגרידה כתומה
ציפויציפוי
חמאהחמאה
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אננס כתוש עם מיץאננס כתוש עם מיץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנתחבילת גבינת שמנת4ביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרידה כתומהגרידה כתומה2(חוֹרֶף)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן