קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

עוגת גזר בריא

עוגת גזר בריא
זה יהיה להיט בחג הפסחא שלך. אם יש לכם אבקת אפייה, פקאן, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. עם כפית ציון של 36% המנה הזאת די גרועה. נסו עוגת תפוחים בריאה, עוגת Tres Leches בריאות, ו עוגת גזר עם מיץ גזר (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 350°f. ישבנים ספריי רק של שני 8 אינץ מחבתות עוגה עגולות עם ספריי בישול. בקערה גדולה, מערבבים מוצר ביצה, שמן, דלעת, 1/4 כוס חלב 1 כפית וניל עם מיקסר חשמלי במהירות נמוכה עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דלעתדלעת
ונילוניל
חלבחלב
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיפים את כל מרכיבי העוגה הנותרים למעט גזר. הכה במהירות נמוכה 30 שניות או עד מעורבב היטב. מערבבים בגזר.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
3
יוצקים את הבלילה באופן שווה לתוך מחבתות.
4
אופים 28 עד 33 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 10 דקות. בזהירות להפעיל סכין סביב הצדדים של מחבתות כדי לשחרר; להסיר מחבתות למדפים קירור. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
סכיןסכין
5
בקערה בינונית, לנצח גבינת שמנת וחמאה עם מיקסר חשמלי על מהירות בינונית עד שמנת. במהירות נמוכה, לנצח 1 1/2 כפיות וניל עד מעורבב היטב. הכה באבקת סוכר, 1 כוס בכל פעם, עד חלקה. במידת הצורך, להוסיף חלב, 1/2 כפית בכל פעם, עד ציפוי הוא עקביות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
6
מורחים ציפוי בין שכבות עוגה ועל גבי.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
7
מפזרים פקאנים.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת משומר (לא תערובת פשטידת דלעת)דלעת משומר (לא תערובת פשטידת דלעת)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר (בערך 4 בינוני)גזר מגורר (בערך 4 בינוני)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוצר ביצה ללא שומןמוצר ביצה ללא שומן1(יכול להיות או להרחיק)חלב ללא שומן (דל שומן) חלב ללא שומן (דל שומן)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)דבש הדריםדבש הדרים2(חוֹרֶף)חמאה או ללא שומן 68% שמן צמחי ממרח מקל, מרוכךחמאה או ללא שומן 68% שמן צמחי ממרח מקל, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח מחיטה מלאה® מדליית זהב קמח מחיטה מלאה®