קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

עוגת גלידה מנטה

עוגת גלידה מנטה
המתכון המנטה גלידה טריפל מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון סקוטי. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 416 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. אם יש לכם גלידה vanillan ללא סוכר, שוקולד, pizzelles, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת גלידה מנטה, עוגיות תות וגלידת שמנת, ו גלידת אבוקדו.

הוראות

1
בקערת מתכת צוננת, מערבבים גלידה, תמצית מנטה וצבע מאכל. קרם Refreezeice לפחות 2 שעות או עד 3 ימים. Ina מיקרוגל-קערה בטוחה, שוקולד מיקרוגל וחלב במרווחים של 10 שניות, ערבוב אחריכל, עד שהשוקולד נמס. רוטב Chillchocolate עד מוכן לשימוש (עד 3 ימים); לחמם, מיקרוגל במשך 10 שניות.
מרכיבים שתצטרך
תמצית מנטהתמצית מנטה
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים חצי רוטב שוקולד באופן שווה בקרבמשקפיים 5 אונקיה הגשה; לגרוף רבע גלידה לתוך כל כוס; יוצקים שיירהחצי של רוטב שוקולד על גלידה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3
Garnishwith חצאים pizzelle וקני ממתקים; לשרת.
מרכיבים שתצטרך
קנדי קייןקנדי קיין
פיצלהפיצלה
4
עצמי

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.