קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

עוגת גלידה נפוליטנית

עוגת גלידה נפוליטנית
מתאים ל-8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 444 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן למנה. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 45 מעריצים. אם יש לך טעם שוקולד קרום פירור, ציפוי גלידה פאדג', גלידה נפוליטנית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-10 דקות. נסו עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה, חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, ו עוגת גלידה נפוליטנית (מתכונים דומים).

הוראות

1
באמצעות מחצית הגלידה, לגרוף לתוך קרום פירור כדי לכסות; לחץ מעט כדי למלא פערים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
חטיפי ממתקים מכוסים בשוקולד חמאת בוטניםחטיפי ממתקים מכוסים בשוקולד חמאת בוטנים
2
טפטוף עם 1/4 כוס של ציפוי הגלידה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גלידהציפוי גלידה
3
סקופ נשאר גלידה מעל ציפוי; לחץ למטה מעט.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
טפטוף עם שאריות ציפוי. כיסוי; להקפיא לפחות 4 שעות או עד המשרד. אם תרצה, מגישים עוגה עם תוספת ציפוי גלידה חם חם חם.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גלידת פאדג'ציפוי גלידת פאדג'

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "