קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת דלעת שוקולד של Dreena

עוגת דלעת שוקולד של Dreena
עוגת דלעת שוקולד של Dreena היא חלב חינם קינוח. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 146 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך אבקת arrowroot, סוכר מזוקק, מלח ים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. עם כפית ציון של 30% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: דלעת פאי מתובל זרעי דלעת, עוגת חומוס חגיגית של Dreena, ו מאפינס פאי דלעת.

הוראות

1
מחממים תנור ל 218°. להתאים קערת מתכת או זכוכית מעל סיר על חום בינוני-נמוך ומלא כמה סנטימטרים של מים (או להשתמש בדוד כפול).
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף 1 1/4 כוסות שוקולד צ ' יפס קערה ומערבבים מדי פעם כמו מים מבשלים (לא רותחים), לתת שוקולד נמס. בעוד השוקולד נמס, במעבד מזון, מוסיפים תערובת פשטידת דלעת (מגרדים הכל מקופסה), סוכר, אבקת arrowroot, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
3
פירה עד חלקה מאוד, גירוד למטה הצדדים של קערה לפי הצורך. לאחר שוקולד נמס, להוסיף מעבד מזון פירה עם תערובת דלעת, גירוד למטה הצדדים של קערה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים תערובת לתוך קרום העוגה (גירוד כל המילוי) ועוגת קצה קדימה ואחורה בעדינות כדי להפיץ מילוי שווה.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים על 2 כפות שוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים במשך 15 דקות, ואז להפחית את החום ל 350ºF ואופים עוד 35 דקות, עד העוגה מוגדרת (המרכז עשוי להיות רך, אבל זה יהיה להגדיר עוד יותר כפי שהוא מתקרר).
7
בזהירות להסיר מהתנור ולמקם על מתלה קירור.
8
בואו להתקרר לחלוטין לפני חיתוך,קירור אם תרצה.
9
עוד מתכונים טבעוניים לחג ההודיה
10
עוגת חומוס חגיגית
מרכיבים שתצטרך
11
שעועית ירוקה צלויה לימון
מרכיבים שתצטרך
12
צלי בטטות
מרכיבים שתצטרך
13
רוטב חמוציות מסורתי
מרכיבים שתצטרך