קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת טריק או פינוק

עוגת טריק או פינוק
אם יש לך בערך שעה ו-5 דקות לבלות במטבח, עוגת טריק או פינוק עשויה להיות מתכון סופר ללא חלב לנסות. תמורת 74 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 621 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-25 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. אם יש לכם תערובת עוגת שוקולד, סוכריות, ציפוי וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב כקינוח במחיר סביר מאוד. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 9%. הציון הזה גרוע מאוד (אבל עדיין ניתן לתיקון). משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם נאצ'וס טריק או פינוק, סיבובי טריק או פינוק וקאפקייקס טריק או פינוק.

הוראות

1
מכינים ואופים עוגה לפי הוראות האריזה, בעזרת 13 אינץ' משומנת ומקומחת. x 9 אינץ'. תבנית אפיה. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת לצינון מלא.
ציוד שתשתמש בו
כל ג'ל לקישוט שחור, כתום וירוקכל ג'ל לקישוט שחור, כתום וירוק
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מעבירים את העוגה ל-20 אינץ'. x 17 אינץ'. לוח מכוסה. צור תבנית זיגזג על קצה קצר אחד של העוגה כדי להידמות לחלק העליון של שקית פינוקים.
3
מורחים את החלק העליון והצדדים של העוגה בציפוי; לקשט, כרצונך, בג'לים וסוכריות.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. Casteller Cava Rosado עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קסטלר קאווה רוסדו
קסטלר קאווה רוסדו
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים העשוי בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. התיישן במשך 12 חודשים על המשקעים לפני השחרור, הוא מספק טעמים מובחרים באופן עקבי. הקאווה התוססת והחריפה הזו תשתלב היטב עם כמעט כל טאפאס, בנוסף לפירות טריים, טארט פירות יער וגבינות רכות וקרם. יש לו די והותר סגנון וחומר כדי להיות אפריטיף מצוין לבדו.