קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת לבה שוקולד סיר איטי

עוגת לבה שוקולד סיר איטי
עוגת לבה שוקולד לבישול איטי עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוח שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 25 גרם שומן, ובסך הכל 443 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 12. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האהבה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -15 דקות. לכו לחנות ואספו מים, שמן קנולן, ביצים ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 26%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגת לבה שוקולד סיר איטי, עוגת לבה שוקולד סיר איטי, ו סיר איטי דלעת ספייס עוגת לבה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת העוגה, המים, הביצים והשמן; מקציפים במהירות נמוכה למשך 30 שניות. מקציפים על בינוני במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגהתערובת עוגה
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מעבירים ל -4 קו-טי משומן. סיר איטי.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
בקערה אחרת, לטאטא חלב תערובת פודינג במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת פודינגתערובת פודינג
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
הניחו לעמוד במשך 2 דקות או עד להתייצבות רכה. כף מעל בלילת העוגה; מפזרים שוקולד צ ' יפס. מכסים ומבשלים גבוה במשך 3-4 שעות או עד שקיסם המוחדר לחלק העוגה יוצא עם פירורים לחים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
5
מגישים חם.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת שוקולד מותכת עובדת ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.