קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות11
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מוס שוקולד

עוגת מוס שוקולד
עוגת מוס שוקולד עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 11 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 683 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 50 גרם שומן. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מתכון זה מ donnahay.com.au יש 53 אוהדים. אם יש לכם סוכר זיגוג כוס, אבקת אפייה, חמאהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגת שוקולד Trifecta ממולאת מוס אוריאו באמצעות תערובת בוס עוגה, עוגת קמח קוקוס שוקולד עם ציפוי מוס שוקולד, ו שוקולד מריר, עוגת פטל והמוס שוקולד-ג'ינג'ר שלה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.