קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מלך

עוגת מלך
עוגת המלך יכולה להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 643 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. גשו לסופר וקנו צבע מאכל, צבע מאכל, תמצית vanillan, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-42 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו עוגות עוגת מרדי גרא המלך: מתאים למלך ומלכה, עוגת הלילה השנים עשר או עוגת מלך (Galette Des Rois), ו עוגת קורולבסקי רוסית (עוגת המלך) (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את השמרים עם חלב חם בקערה של מערבל לעמוד עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
שמריםשמרים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את 6 כפות קמח הלחם ואת הדבש, באמצעות מצורף ההנעה, לערבב על מהירות נמוכה עד חלקה למדי (עדיין יהיו כמה גושים), 30 שניות עד 1 דקה, גירוד התחתון הצדדים של הקערה לפי הצורך. מכסים בניילון נצמד ומניחים לעלייה עד להכפלת הנפח, כ -20 דקות. לאחר שהבצק הוכפל, מוסיפים 3/4 כוס של קמח הלחם הנותר, קמח העוגה, ביצים, חלמון ביצה, סוכר, קינמון, וניל ותמציות שקדים ומלח.
מרכיבים שתצטרך
קמח עוגהקמח עוגה
קינמוןקינמון
חלמון ביצהחלמון ביצה
ונילוניל
שקדיםשקדים
בצקבצק
דבשדבש
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
3
מערבבים על מהירות נמוכה עד בשילוב, ולאחר מכן לעבור לקרס בצק, להגדיל את המהירות בינונית, ולהכות עד חלקה, על 2 דקות. הגבירו את המהירות לגובה בינוני והתחילו להוסיף 4 Tbs. של חמאה 1 Tbs. בכל פעם, ערבוב היטב בין תוספות. המשיכו ללוש עד שהבצק יוצר כדור רפוי (הוא ירכב על הוו הבצק, יהיה דביק, ולא לסטור לתחתית הקערה, אבל זה בדרך כלל צריך לבוא יחד לתוך מסה רופפת), 2 עד 3 דקות. אם הבצק לא מתאחד, המשך ללוש תוך הוספת עד 1/4 כוס קמח הלחם השמור, עד שהוא עושה. משמנים קערה גדולה עם 1/2 Tbs. של שאר החמאה ולהעביר את הבצק לקערה, הופך אותו בקערה מעיל עם חמאה. מכסים את הקערה עם חתיכת ניילון לעטוף או מגבת מטבח לחה ומניחים את הקערה במקום ללא טיוטה עד הבצק הוכפל בגודל, על 1 שעה. קו גיליון אפייה מעוטר בנייר קלף ושמן את נייר הקלף בחמאה הנותרת. בנדיבות קמח משטח העבודה שלך באמצעות הנותרים 1/4 כוס קמח לחם (אם השתמשת קמח הלחם בבצק, אבק משטח העבודה שלך עם קמח לחם יותר). להפוך את הבצק החוצה על משטח העבודה ומפזרים את החלק העליון עם קצת קמח. השתמש בידיים שלך כדי ללחוץ ולשטח אותו לתוך מלבן. באמצעות מערוך, מגלגלים את הבצק לרצועה בעובי 1/4 אינץ 'שאורכה כ-24 אינץ' ברוחב של כ-6 אינץ'. החל מאחד הצדדים הארוכים, מגלגלים את הבצק על גבי עצמו, יוצרים אורך ארוך ודק בצורת בגט. צבטו את הקצה לגוף הבצק כדי לאטום, סובבו את הבצק כך שהוא מונח אופקית על משטח העבודה שלכם, וגלגלו אותו בעדינות על משטח העבודה שלכם כדי לאזן את כל הבליטות וליצור חבל ברוחב 1-1/2 אינץ ' עקבי במקצת. להביא את שני הקצוות של הבצק יחד לצבוט אותם אחד לשני לאטום. בזהירות להעביר את הבצק סגלגל או מעגל למחבת גיליון מוכן. מכסים עם פיסת פלסטיק לעטוף או מגבת מטבח לחה ולהגדיר במקום חם ויבש לעלות עד הוכפל, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בגט דקבגט דק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חמאהחמאה
בצקבצק
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מגבות מטבחמגבות מטבח
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מערוךמערוך
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מחממים את התנור ל 191°. כדי להפוך את הביצה לשטוף, לטאטא את הביצה ואת החלב יחד בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
5
מברישים את הביצה מעל וצדדים של הבצק, ואופים את עוגת המלך עד להזהבה ומבשלים דרך, 25 עד 30 דקות. מיד לאחר הסרת העוגה מהתנור, לעשות חריץ קטן בתחתית העוגה ולהכניס את פסלון התינוק (אם משתמשים). להגדיר על מדף להתקרר לחלוטין. כדי להפוך את הדובדבן: בעוד העוגה מתקררת, להפוך את הדובדבן.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציפויציפוי
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
לטאטא את הממתקים סוכר, סירופ תירס, חלב ווניל יחד בקערה של מערבל לעמוד על מהירות נמוכה עד חלקה ומאוגדת לחלוטין. מכסים את הקערה במגבת מטבח לחה עד שאתה מוכן זיגוג העוגה. כדי לקשט את העוגה:כדי להפוך את הסוכר הצבעוני, למדוד 1 כוס הסוכר לתוך כל 3 שקיות פלסטיק resealable גודל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
סוכרסוכר
סירופ תירססירופ תירס
ונילוניל
זיגוגזיגוג
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מקציףמקציף
קערהקערה
7
הוסף 4 טיפות של צבע מאכל ירוק לשקית אחת, 4 טיפות של צבע מאכל זהב או צהוב לשקית אחרת, ו 4 טיפות של צבע מזון סגול לצבעלת האחרונה (אם אין לך סגול, לעשות את זה בעצמך: למדוד 2 טיפות של אדום ו 2 טיפות של צבע מאכל כחול על כף ומערבבים עם בודק עוגה או קיסם עד בשילוב). לאטום כל תיק ולאחר מכן במרץ לנער לשלב את הסוכר וצבע מזון. כפית הדובדבן על העוגה מקורר. מיד לאחר הדובדבן, לקשט עם הסוכר הכהה. אני אוהב להחליף צבעים כל 2-1/2 אינץ', אבל אתה יכול גם לחלק את העוגה לתוך 3 סעיפים ולהחיל צבע אחד על כל קטע. תחתוך ותגיש מיד. הפוך מראש טיפים אתה יכול לאחסן את העוגה בתיבה עוגה או על תבנית אפייה להציב בתוך שקית פלסטיק גדולה (שקיות אשפה unscented לעבוד היטב) עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציפויציפוי
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
קיסמיםקיסמים
8
צילום: אלן סילברמן
9
דרג מתכון זה וצפה בסקירות

מרכיבים

7אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 חבילת שמרים יבש פעיל1 חבילת שמרים יבש פעיל0(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים10ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 פסלון תינוק פלסטיק (כדי hide בעוגה), אופציונלי1 פסלון תינוק פלסטיק (כדי hide בעוגה), אופציונלי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה2Tbsסירופ תירס קלסירופ תירס קל1גדולביצה 1Âביצה 1Â1גדולזנים של פטריותזנים של פטריות2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)10ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל סגול או אדום וכחולצבע מאכל סגול או אדום וכחול10ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל ירוקצבע מאכל ירוק1שולחן2 סוכר מגורען2 סוכר מגורען7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1Tsp.קינמון טחוןTsp.קינמון טחון1שולחן1 דבש1 דבש0כוס חלב חם (105°F€ כוס חלב חם (105°F€ " 115°F או חם למגע)1שולחן1a חלב1a חלב3Tbs2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממתקים סוכר, מנופהממתקים סוכר, מנופה11 קילו קישואים,1 מלח שולחן1 מלח שולחן5Tbsחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר0(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור10ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל צהוב או זהבצבע מאכל צהוב או זהב