קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

עוגת מרדי גרא המלך

עוגת מרדי גרא המלך
זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -30 דקות. אם יש לכם קינמון טחון, סוכר, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 12% וזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגות עוגת מרדי גרא המלך: מתאים למלך ומלכה, עוגת מרדי גרא המלך, ו עוגת מרדי גרא המלך.

הוראות

1
חלב דל, להסיר מחום ומערבבים 1/4 כוס חמאה. אפשר תערובת להתקרר לטמפרטורת החדר. בקערה גדולה, להמיס שמרים במים חמים עם 1 כף של סוכר לבן.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
מיםמים
שמריםשמרים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו לעמוד עד שמנת, על 10 דקות.
3
כאשר תערובת שמרים מבעבעת, מוסיפים את תערובת חלב מקורר.
מרכיבים שתצטרך
שמריםשמרים
חלבחלב
4
להקציף בביצים. מערבבים את הסוכר הלבן שנותר, מלח ואגוז מוסקט. מקציפים את הקמח לתערובת חלב / ביצה 1 כוס בכל פעם. כאשר הבצק נמשך יחד, להפוך אותו על משטח מקומח קלות ללוש עד חלק וגמיש, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מוסקטמוסקט
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
שמן קל קערה גדולה, מניחים את הבצק בקערה והופכים למעיל בשמן. מכסים במטלית לחה או בניילון נצמד ונותנים לעלייה במקום חם עד להכפלת נפח, כ -2 שעות. כאשר עלה, אגרוף למטה ולחלק את הבצק לשניים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
עוטףעוטף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
6
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C). גריז 2 דפי עוגיות או קו עם נייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
1
מערבבים את הסוכר החום, קינמון טחון, פקאן קצוץ, 1/2 כוס קמח 1/2 צימוקים כוס.
מרכיבים שתצטרך
קינמון טחוןקינמון טחון
חתיכות פקאןחתיכות פקאן
סוכר חוםסוכר חום
צימוקיםצימוקים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
2
יוצקים 1/2 כוס חמאה מומסת על תערובת הקינמון ומערבבים עד מתפורר.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
3
רול בצק חצאים החוצה לתוך מלבנים גדולים (כ 10x16 אינץ ' בערך).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
מפזרים את המילוי באופן שווה על הבצק ומגלגלים כל חצי בחוזקה כמו גליל ג ' לי, החל בצד הרחב. להביא את הקצוות של כל רול יחד כדי ליצור 2 טבעות בצורת אליפסה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ג ' ליג ' לי
גלולגלול
5
מניחים כל טבעת על גיליון עוגיות מוכן. עם מספריים לעשות חתכים 1/3 של הדרך דרך הטבעות במרווחים אינץ 1.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מספריים מטבחמספריים מטבח
6
בואו לעלות במקום חם עד הוכפל בגודל, על 45 דקות.
7
אופים בתנור שחומם מראש במשך 30 דקות. דחוף את הבובה לתחתית העוגה. כפור בעוד חם עם הסוכר של הממתקים מעורבב עם 1 עד 2 כפות מים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 C מים חמים (105F עד 110F)1/2 C מים חמים (105F עד 110F)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מומסתחמאה מומסת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (110 מעלות F / 45 מעלות C)מים חמים (110 מעלות F / 45 מעלות C)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן