קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת משמש בקרמל הפוכה

עוגת משמש בקרמל הפוכה
עוגת משמש הפוכה עם קרמל היא עוגת משמש צמחוני קינוח. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 287 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך משמשים, קצפת, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 16% המנה הזאת די גרועה. נסו עוגת תפוחים עם קרמל הפוך, טארט תפוחים טארט {טארט תפוחים מקורמל הפוך}, ו משמש הפוך עוגה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתלה מיקום במרכז התנור מחממים עד 218°.
2
שלב 1/2 כוס סוכר אם באמצעות משמשים משומרים (או 3/4 כוס סוכר אם באמצעות משמשים טריים) ו 2 כפות מים בסיר קטן כבד. מערבבים מעל חום בינוני-נמוך עד הסוכר מתמוסס. להגביר את החום ומרתיחים מבלי לערבב עד סירופ ענבר עמוק, מדי פעם צחצוח למטה הצדדים של מחבת עם מברשת מאפה טבול מים מחבת מתערבלת, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף חמאה ושמנת (תערובת יהיה בועות במרץ). מערבבים על אש נמוכה עד שכל סיביות קרמל מומסים. מיד לשפוך קרמל לתוך nonstick 10 אינץ ' קוטר ovenproof מחבת; מערבולת כדי לכסות את החלק התחתון של מחבת. בזהירות במקום חצאי משמש, מעוגל בצד למטה, בחוזקה יחד על גבי קרמל.
מרכיבים שתצטרך
4
מרדדים גיליון בצק עלים על משטח מקומח קלות לכיכר 12 1/2 אינץ'. באמצעות 12 אינץ טארט פאן התחתון או מגש כמדריך, לחתוך מאפה לתוך 12 אינץ ' עגול.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים בצק עלים עגול על משמשים במחבת. בעדינות ללחוץ על מאפה סביב משמשים בקצה המחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים טארט עד מאפה נפוח וזהב עמוק, על 25 דקות.
7
הסר מהתנור; מגניב 1 דקה.
8
חותכים מסביב קצה של מאפה כדי לשחרר.
9
מניחים מגש גדול מעוטר על גבי מחבת. שימוש בכפפות תנור כסיוע, להחזיק מחבת ופלטת בחוזקה יחד ולהפוך, המאפשר טארט וסירופ ליפול על מגש. בזהירות להרים מחבת. לסדר מחדש את כל משמשים שעשויים להיות dislodged.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים חמים.