קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

עוגת ספוג חמאה צרפתית

עוגת ספוג חמאה צרפתית
עוגת ספוג חמאה צרפתית עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מתאים ל-20 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 125 קלוריות. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. מתכון זה מ finecooking.com יש 4 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך חמאה; יותר, סוכר מגורען, מלח שולחן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: עוגת ספוג, עוגת ספוג, ו עוגת ספוג.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

French can be paired with Bordeaux, Champagne, and White Burgundy. French wine is just as diverse as French food, but you rarely go wrong with champagne. If your meal calls for a white wine, you might also try a white burgundy. For a red, try a red bordeaux blend. One wine you could try is Mouton Cadet Bordeaux Rouge. It has 4 out of 5 stars and a bottle costs about 12 dollars.
מוטון צוער בורדו רוז
מוטון צוער בורדו רוז
אדום צפוף עם גוון סגול בולט. האף הוא אקספרסיבי ומורכב, עשיר בניחוחות פירות טריים ובשלים, במיוחד דובדבן אדום ודובדבן מורלו, עם נגיעה של תבלין. ההתקפה, על הפרי, הוא עשיר וגמיש, אמצע החיך מלא פירותי על טאנינים משיי. מראה אורך אטרקטיבי על החיך, יש לו גימור טרי ומתובל המבטא את כל האופי הטיפוסי של מרלו ואת איכות גבוהה מאוד של הבציר.