קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות9
מגזין

עוגת פירות קיץ

עוגת פירות קיץ
עוגת פירות הקיץ היא מתכון סקוטי המגיש 10. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 113 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך עוגת מזון מלאך, אוכמניות, יוגורט וניל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, וזה טוב. נסו עוגת פירות קיץ מהירה וקלה, זוטות הקיץ של לרמות, ו קיץ ברי קצת (מתכונים דומים).

הוראות

1
Cover the bottom of a large bowl with 1/3 of the angel food cake cubes. Generously cover the cake with 1 1/3 cups yogurt.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 אונקיה) אריזות ללא שומן וללא סוכר תערובת פודינג וניל (כגון Jell-O®)2 (1 אונקיה) אריזות ללא שומן וללא סוכר תערובת פודינג וניל (כגון Jell-O®)
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
Spread 1 1/3 cups of the strawberry slices and blueberries on top of the yogurt. Repeat twice with the remaining cake cubes, yogurt, and berries.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
3
Serve immediately or chill until needed.