קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת פירות שוקולד

עוגת פירות שוקולד
עוגת פירות שוקולד דורשת בערך 3 שעות ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 616 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך צימוקים, ליקר קפה, נצנצים אכילים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. מתכונים דומים: עוגת שוקולד ופרי לקוואנזה, עוגת פסיפלורה שוקולד, ו עוגת סלסלת פירות שוקולד.

הוראות

1
מחממים התנור ל 300 מעלות F (150 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
קו הצדדים והתחתון של 8 על ידי 3 1/2 אינץ עמוק, עגול רופף תחתית פח עוגה עם שכבה של קלף אפיית סיליקון לשימוש חוזר. כאשר רירית הפח עם הקלף, לחתוך את החומר לרצועות כי הם גבוהים כפליים כמו הפח עצמו (קל יותר להשתמש בשני רצועות קצרות יותר של קלף, מאשר רצועה אחת ארוכה); גובה הרצועות מגן על העוגה מלתפוס על החלק החיצוני של פח העוגה.
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
3
מניחים את הפירות, חמאה, סוכר, דבש, ליקר קפה, גרידת תפוזים ומיץ, תבלינים מעורבים וקקאו לסיר רחב גדול.
מרכיבים שתצטרך
ליקר קפהליקר קפה
תבלינים מעורביםתבלינים מעורבים
גרידה כתומהגרידה כתומה
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
פירותפירות
דבשדבש
מיץמיץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
לחמם את התערובת עד שהוא מגיע לרתיחה עדינה, ערבוב התערובת כמו החמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
5
תן לתערובת להתבשל במשך 10 דקות.
6
הסר את הסיר מהחום ולהשאיר לעמוד במשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
לאחר 30 דקות, התערובת תהיה מקורר קצת.
8
מוסיפים את הביצים, הקמח, השקדים הטחונים, אבקת האפייה וסודה לשתייה ומערבבים היטב עם כף עץ או מרית עד לשלב המרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
ארוחת שקדיםארוחת שקדים
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מריתמרית
9
בזהירות לשפוך את תערובת עוגת פירות לתוך פח עוגה מרופדת.
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
10
מעבירים את פח העוגה לתנור ואופים במשך 1 3/4 עד 2 שעות, או עד החלק העליון של העוגה הוא מוצק אבל וויל יש מראה מבריק ודביק. בשלב זה, אם אתה מכניס סכין חדה באמצע העוגה, העוגה עדיין צריך להיות קצת לא מבושל באמצע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
טופס עוגהטופס עוגה
סכיןסכין
11
מניחים את העוגה על מדף קירור. לאחר העוגה התקררה, להסיר אותו מן הפח.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
12
כדי לקשט, מניחים את פולי הקפה המצופים בשוקולד במרכז העוגה ומסדרים את כוכבי הזהב סביב ההיקף של החלק העליון של העוגה. ואז מפזרים קצת כדורי מיני זהב על העוגה כולה ומפזרים את החלק העליון עם נצנצים אכילים.
מרכיבים שתצטרך
פולי קפהפולי קפה
שוקולדשוקולד

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1-אונקיה שעועית קפה מצופה שוקולד1-אונקיה שעועית קפה מצופה שוקולד2(חוֹרֶף)קקאו באיכות טובהקקאו באיכות טובה1256 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 נוזל אונקיות ליקר קפה1/2 נוזל אונקיות ליקר קפה125אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 אונקיות דומדמניות1/2 אונקיות דומדמניות10אודות כוכבי זהב אכיליםאודות כוכבי זהב אכילים10ריבס, קצוץ טרי או קפואנצנצים אכיליםנצנצים אכילים3ביצים חופשיות, מוכותביצים חופשיות, מוכות75אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 אונקיות שקדים טחונים1/2 אונקיות שקדים טחונים1756 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 אונקיות נוזל דבש1/4 אונקיות נוזל דבש11 קילו קישואים,תבלינים מעורביםתבלינים מעורבים2תפוזים, מקוננים ומיציםתפוזים, מקוננים ומיצים150אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 אונקיות קמח רגיל1/4 אונקיות קמח רגיל350אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)12 1/4 אונקיות מיובשים שזיפים רכים, קצוצים12 1/4 אונקיות מיובשים שזיפים רכים, קצוצים250אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 אונקיות צימוקים3/4 אונקיות צימוקים175אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 אונקיות חמאה ללא מלח, מרוכך1/4 אונקיות חמאה ללא מלח, מרוכך1כדורמיני זהבמיני זהב