קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

עוגת פקאן בראוניז עליונים

עוגת פקאן בראוניז עליונים
המתכון פאי פקאן בראוניז העליון יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בסביבה 2 שעות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 36 מנות. יש קינוח זה 178 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. אם יש לכם סירופ תירס, תערובת בראוני בטי העליון המקורי, חמאהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור חג ההודיה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 10%, וזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: עוגת פקאן בראוניז עליונים, עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, ו גברת פילדס פקאן פאי בראוניז יש לזה טעם של פאי פקאן.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F (325f למחבת כהה או לא דביקה). גריז תחתון רק של 13x9 אינץ ' פאן עם קיצור או ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
בסיר 2 ליטר, להמס חמאה על אש בינונית-נמוכה. מערבבים בקמח עד חלקה. מערבבים בסוכר חום, סירופ תירס ו 2 ביצים עד מעורבב היטב. להגדיל את החום בינוני; לבשל 3 עד 5 דקות, ערבוב כל הזמן, עד תערובת רק מתחיל לרתוח.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר מן החום; מערבבים וניל פקאן.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
פקאניםפקאנים
4
הפוך הבלילה בראוני כפי שהורה על תיבת עבור בראוניז cakelike; להפיץ במחבת. כף פקאן ציפוי באופן שווה על הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים 33 עד 38 דקות או עד שהמרכז מוגדר. מגניב לגמרי, בערך 3 שעות. עבור 36 בראוניז, לחתוך 6 שורות על ידי 6 שורות. אם תרצה, מקשטים כל בראוני עם חצי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.