קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

עוגת פקאן שוקולד קרמל האולטימטיבי

עוגת פקאן שוקולד קרמל האולטימטיבי
עוגת שוקולד קרמל פקאן אולטימטיבית עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 15 מנות. עם 388 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. אם יש לך חמאה, וניל, אבקת סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו עוגת פקאן שוקולד קרמל האולטימטיבי, עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, ו פופקורן שוקולד קרמל אולטימטיבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
השתמש בפעולה פועם כדי למזג 2 כוסות אגוזים בבלנדר עד הקרקע דק.
מרכיבים שתצטרך
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
מערבבים עם סוכר מגורען וחמאה; לחץ על החלק התחתון ומעלה של צלחת פאי 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
4
אופים 12 עד 15 דקות. או עד שחום קל. (אם הקרום מתנפח במהלך האפייה, לחץ בעדינות עם גב של כף.) מגניב לגמרי.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מיקרוגל קרמל וקרם הצלפה 1/3 כוס בקערה למיקרוגל על גבוה 2-1/2 ל 3 דקות. או עד קרמל נמסים לחלוטין תערובת מעורבב היטב, ערבוב לאחר כל דקה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
ממתק קרמלממתק קרמל
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
6
יוצקים לתוך הקרום. קוצצים אגוזים הנותרים; מפזרים מעל שכבת קרמל.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
קרוםקרום
אגוזיםאגוזים
7
מבשלים שוקולד, קרם שנותר, אבקת סוכר ווניל בסיר על אש נמוכה רק עד שוקולד נמס לחלוטין תערובת מעורבב היטב, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שוקולדשוקולד
ונילוניל
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
לשפוך על עוגה; להפיץ לכסות העליון של עוגה. מקררים 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.