קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות14
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת קוקוס לימון

עוגת קוקוס לימון
זה הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, חלב, קיצור, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יהיה להיט שלך יום האם אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 16%. ציון זה לא כל כך מרהיב. עוגת הקוקוס של סבתא יארווד עם זיגוג לימון קוקוס, בית מלא: קאפקייקס קוקוס, מילוי קרם לימון, ציפוי קרם חמאה קוקוס-לימון, קוקוס קלוי, ו עוגת קוקוס לימון דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים חלבונים בקערה קטנה; תן לעמוד בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות. בקערה גדולה, קרם קיצור וסוכר עד אור רכה. מקציפים וניל.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
קיצורקיצור
ונילוניל
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים את הקמח, אבקת האפייה והמלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם חלב. מקציפים חלבונים עד שנוצרות פסגות נוקשות; מקפלים בהדרגה לתערובת מוקרמת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלבוניםחלבונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
3
יוצקים לשלושה משומנים ומקומחים 9 אינץ'. מחבתות אפייה עגולות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 18-20 דקות או עד שקיסם יוצא נקי. מצננים למשך 10 דקות; מוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בסיר כבד שלבו סוכר, עמילן תירס ומלח. מערבבים במים עד לקבלת תערובת חלקה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-גבוהה עד להסמכה. מנמיכים את האש; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מסירים מהאש. מערבבים כמות קטנה של מילוי לחלמונים; להחזיר את כל למחבת, תוך ערבוב מתמיד. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מסירים מהאש. מערבבים פנימה מיץ לימון וחמאה. מגניב, ללא ערבוב, לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
8
בקערה גדולה מקצרים שמנת וסוכר קונדיטורים עד לקבלת תערובת בהירה ואוורירית; מקציפים פנימה וניל. מוסיפים בהדרגה מים, מכים עד לקבלת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קיצורקיצור
ונילוניל
קרםקרם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מורחים מילוי בין שכבות העוגה. פרוסט העליון ואת הצדדים של העוגה; מפזרים קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
מורחיםמורחים

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף8876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס5תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2חלמוניםחלמונים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגת קוקוס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.