קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קטיפה אדומה דרומית

עוגת קטיפה אדומה דרומית
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם קמח, תמצית ונילן, ביצים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. עם כפית ציון של 35% המנה הזאת לא משהו. נסו רול עוגת קטיפה אדומה, עוגת קטיפה אדומה עם ציפוי גבינת שמנת קלאסי, ו עוגות קטיפה אדומות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F. שמן קל וקמח שלוש 9 על ידי 1 1/2 אינץ מחבתות עוגה עגולות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בקערה גדולה, לנפות יחד את הקמח, סוכר, סודה לשתיה, מלח, אבקת קקאו. בקערה גדולה אחרת, לטאטא יחד את השמן, חלב חמאה, ביצים, צבע מאכל, חומץ, וניל.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
אבקת קקאואבקת קקאו
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
חומץחומץ
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
באמצעות מיקסר עומד, לערבב את החומרים יבשים לתוך החומרים הרטובים עד רק בשילוב הבלילה חלקה נוצרת.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
5
מחלקים את הבלילה עוגה באופן שווה בין מחבתות עוגה מוכנות.
6
מניחים את המחבתות בתנור במרווחים שווים זה מזה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
אופים, מסובבים את המחבתות באמצע הבישול, עד שהעוגה מתרחקת מהצד של המחבתות, וקיסם שיניים מוכנס במרכז העוגות יוצא נקי, כ -30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
8
הסר את העוגות מהתנור ולהפעיל סכין סביב הקצוות כדי לשחרר אותם מן הצדדים של המחבתות. אחד בכל פעם, להפוך את העוגות על צלחת ולאחר מכן להפוך אותם מחדש על מתלה קירור, מעוגל-צדדים למעלה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
סכיןסכין
תנורתנור
9
בואו להתקרר לחלוטין.
10
תזגגי את העוגה.
11
מניחים שכבה 1, מעוגל בצד למטה, באמצע דוכן עוגה מסתובבת. באמצעות סכין צבעים או מרית אופסט להפיץ חלק ציפוי גבינת שמנת מעל החלק העליון של העוגה. (
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גבינת שמנתציפוי גבינת שמנת
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
סכין צבעיםסכין צבעים
12
מורחים מספיק ציפוי כדי להפוך 1/4 ל 1/2 אינץ ' שכבה.) בזהירות להגדיר שכבה נוספת על גבי, מעוגל בצד למטה, וחוזר חלילה. למעלה עם השכבה הנותרת ולכסות את העוגה כולה עם שאר הציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
13
מפזרים את החלק העליון עם אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
14
במערבל עומד מצויד מצורף ההנעה, או עם מערבל חשמלי מוחזק ביד בקערה גדולה, לערבב את גבינת שמנת, סוכר, וחמאה במהירות נמוכה עד משולב. להגביר את המהירות גבוהה, ומערבבים עד אור ורך, על 5 דקות. (מדי פעם לכבות את המיקסר, לגרד את הצדדים של הקערה עם מרית גומי.)
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מריתמרית
בלנדרבלנדר
קערהקערה
15
להפחית את המהירות של המיקסר נמוך.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
16
מוסיפים את הוניל, מעלים את המהירות לגבוה ומערבבים בקצרה עד פלאפי (לגרד את הקערה מדי פעם). לאחסן במקרר עד נוקשה במקצת, לפני השימוש. ניתן לאחסן במקרר במשך 3 ימים.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
17
שרה מולטון;

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב-חמאה, בטמפרטורת החדר.חלב-חמאה, בטמפרטורת החדר.11 קילו קישואים,1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מנופה של ממתקיםסוכר מנופה של ממתקים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך2largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה8ריבס, קצוץ טרי או קפואפקאנים כתושים, לקישוטפקאנים כתושים, לקישוט28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפות צבע מאכל אדוםכפות צבע מאכל אדום11 קילו קישואים,מלח משובחמלח משובח3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקלות חמאה ללא מלח, מרוכךמקלות חמאה ללא מלח, מרוכך11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי למחבתותשמן צמחי למחבתות11 קילו קישואים,חומץ מזוקק לבןחומץ מזוקק לבן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Selbach אוסטר מוזל ריזלינג Kabinett. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.