קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות9
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קפה Streusel אגוז מייפל

עוגת קפה Streusel אגוז מייפל
עוגת קפה Streusel מייפל אגוז יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. והוא מספק כ 9 מנות . מנה אחת מכילה 467 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 28 גרם שומן. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 20 דקות. אם יש לך קמח זהב, חלב, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 21%. מתכונים דומים: עוגת קפה Streusel אגוז מייפל, עוגת קפה Streusel בננה קלאסית עם זיגוג מייפל, ו עוגת קינמון Streusel דלעת קפה עם זיגוג מייפל.

הוראות

1
תנור חום עד 177°. רסס התחתון רק של מחבת מרובע 8 אינץ ' עם ספריי בישול. בקערה קטנה, לערבב את כל החומרים streusel עם מזלג עד מתפורר; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
2
בקערה גדולה, מערבבים את כל מרכיבי עוגת הקפה עם כפית רק עד הקמח הוא רטוב.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים חצי הבלילה במחבת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים חצי streusel. זרוק את הבלילה שנותרה על ידי כפיות על streusel; להפיץ בזהירות על streusel.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
5
מפזרים עם שנותר streusel.
6
אופים 35 עד 45 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
מגישים חמים.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז3(חוֹרֶף)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)2ביצים, מכותביצים, מכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב11 קילו קישואים,תמצית מייפלתמצית מייפל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת חמוצה מיכלשמנת חמוצה מיכל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות