קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קפה בננה עם אגוזי מקדמיה וקוקוס

עוגת קפה בננה עם אגוזי מקדמיה וקוקוס
עוגת קפה בננה עם אגוזי מקדמיה וקוקוס הוא צמחוני ארוחת בוקר. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 199 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אבקת אפייה, סודה לשתיה, ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו בננה, אגוז מקדמיה ועוגת קפה קוקוס, בננה קפה עוגה W / מקדמיה-Streusel קוקוס, ו לחם בננה עם שוקולד ואגוזי מקדמיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
מעיל 9 אינץ ' מחבת עוגה עגולה עם ספריי בישול; שורה תחתונה של מחבת עם נייר שעווה. נייר שעווה עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
3
כפית קמח קלות לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים קמח, מלח, אבקת אפייה וסודה לשתייה בקערה, תוך ערבוב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
5
שלב בננה ו 5 מרכיבים הבאים (בננה דרך ביצה) בקערה; לנצח עם מיקסר במהירות בינונית במשך 1 דקה או עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים תערובת קמח לתערובת בננה, ומכים עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים הבלילה למחבת מוכנה.
8
אופים ב 350 במשך 30 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת 10 דקות על מתלה תיל; להסיר מחבת. בזהירות לקלף את נייר שעווה.
9
מערבבים סוכר חום, מים וחמאה בסיר קטן; מביאים לרתיחה. לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר מהחום; מערבבים באגוזים וקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
11
מורחים על עוגה.
מרכיבים שתצטרך
12
מגישים עוגה חמה.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה בננה בשלה (על 2 בננות גדולות)פירה בננה בשלה (על 2 בננות גדולות)2(יכול להיות או להרחיק)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2(חוֹרֶף)אגוזי מקדמיה קצוצים, קלוייםאגוזי מקדמיה קצוצים, קלויים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)קוקוס ממותקקוקוס ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן