קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת קפה ריבס

עוגת קפה ריבס
עוגת קפה ריבס היא צמחוני ארוחת בוקר. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 165 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. אם יש לכם ביצה, אגוזי מלך, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 18%. ציון זה לא כל כך מעולה. מתכונים דומים: עוגת קפה ריבס, עוגת קפה ריבס, ו עוגת קפה ריבס.

הוראות

1
בקערה חמאת שמנת וסוכרים עד שהם בהירים ותפוחים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ביצה ווניל; מקציפים עד לקבלת תערובת תפוחה.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
3
שלב את הקמחים, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח והקינמון; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם חלב חמאה, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. מערבבים ריבס.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קינמוןקינמון
ריבסריבס
מלחמלח
4
יוצקים לתוך משומן 13-ב. איקס 9-ב. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
שלב את מרכיבי הציפוי; מפזרים באופן שווה על הבלילה.
6
אופים בחום של 350 מעלות למשך 35 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבס טרי או קפואריבס טרי או קפוא0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה