קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות17
מגזין

עוגת רום פלאן

עוגת רום פלאן
עוגת רום פלאן דורשת כ 1 שעה ו 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. יש קינוח זה 1502 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 63 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. לך לחנות ותביא קצפת, רום, קרם אבנית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 53%. מתכונים דומים: גלידת אננס טבעת רום # SummerDessertWeek, פלאן פודינג פשוט שלי (Leche פלאן פיליפיני), ו Flan de Arroz con Leche (פלאן פודינג אורז).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות וינה Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
יין לכבוד אישה, נמרצת, לא קונפורמיסטית ונחושה, הרמיניה. היא עמלה ללא לאות לטובת הקהילה שלה לחקירה ומאתגרת את הנורמות שנקבעו של זמנה. כריזמטי, מחויב, חלוץ. Herminia, האישה כי השראה Bodegas Viña Herminia. צבע דובדבן בהיר ויפה. מאוד טרי ופירותי, עם ניואנסים וניל עדינים. עגול וחלק על החיך, עם טאנין רך ונעים. יין בלתי נשכח שנועד לעורר את הסיפורים המדהימים שלך וליצור רגעים בלתי נשכחים.