קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות15
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת שוקולד

עוגת שוקולד
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים,אז נסו עוגת שוקולד. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 5 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 341 קלוריות. מתכון זה מ טעם הבית דורש אפיית קקאו, תערובת פודינג שוקולד, ביצים ותערובת עוגות שוקולד. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. עם כפית ציון של 27%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון וידוי אני קונה יותר מדי שוקולד ... עוגת תות שדה עם גנאש שוקולד לבן, עוגת צ'יפס שוקולד דלעת עם גנאש שוקולד, ו עוגת שוקולד עשירה עם זיגוג שוקולד מריר.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובות העוגה והפודינג, הקקאו, החלב והביצים. מקציפים במהירות נמוכה למשך 30 שניות. מקציפים על בינוני במשך 2 דקות. מערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
אבקת קקאואבקת קקאו
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים לתוך 10-ב משומן ומקומח. מחבת צינור מחורץ.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 55-60 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות; מוציאים מהתבנית לרשת להתקרר לחלוטין. אבק עם סוכר קונדיטורים אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגת בונדט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "