קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

עוגת שוקולד שחורה עם טפטוף גנאש

עוגת שוקולד שחורה עם טפטוף גנאש
עוגת שוקולד שחורה עם טפטוף גנאש עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 96 גרם של שומן, וסך הכל 1653 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך אבקת קקאו, קמח עוגה, שמנת כבדה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 55 דקות. נסו 4 שכבת עוגת בראוני שוקולד עם ציפוי חמאת בוטנים וגנש שוקולד, עוגת שוקולד פאדג'עם ציפוי קרם חמאה וניל וזיגוג גנאש שוקולד, ו 100% עוגת זוקיני שוקולד מחיטה מלאה עם יוגורט יווני גנאש שוקולד דבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכנתי את העוגה הזאת בסט של כוסות מתכת יבשה. אתה יכול להשתמש בתבנית אפייה 9 אינץ ' מסורתית, אם אתה מעדיף. מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
כדי להפוך את העוגה: להמס את החמאה לתוך הקפה. כאשר החמאה נמסה, להקציף בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
קפהקפה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
הניח את הביצים והסוכר בקערה של מערבל לעמוד ומניח על מהירות נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
קערהקערה
4
מוסיפים את הקמח, המלח, אבקת הקקאו, אבקת האפייה וסודה לשתייה 1 בכל פעם ומערבבים רק עד לשלב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
5
מוסיפים את הוניל ואת תערובת חלב החמאה לקפה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
קפהקפה
6
מערבבים רק עד בשילוב.
7
אם אתה משתמש בכוסות מידה יבשות, למקם את הבלילה במיכל עם זרבובית כדי להקל על לשפוך את הבלילה לתוך כוסות מידה יבש.
8
מניחים את תבניות כוס המדידה על גיליון עוגיות. לרסס כל כוס עם ספריי בישול ירקות. מלא כל כוס חצי מלא.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס שמן צמחיתרסיס שמן צמחי
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
אופים במשך 15 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מחממים את השמנת הכבדה בסיר 2 ליטר עם תחתית כבדה עד שהבועות מתחילות להיווצר סביב קצה המחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
מניחים את השוקולד הקצוץ בקערת ערבוב בגודל בינוני. לעשות גנאש על ידי לשפוך כמחצית קרם חם על השוקולד ולתת לו לשבת במשך 30 שניות כדי להמיס את השוקולד. ואז, לאט לטאטא עד חלקה הומוגנית. אין להוסיף את כל השמנת החמה לשוקולד הקר בבת אחת. ההלם של הטמפרטורה הקיצונית יגרום לשומן בשוקולד להיפרד. אם הגנאש מפריד, הוא מאבד את הגמישות שלו, מתמוטט, והופך לנוזל מאוד. אני משתמש בבלנדר טבילה ביד כדי להבטיח גנאש חלק ולשמור תחליב של השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
אמולסיותאמולסיות
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
3
מוסיפים את השמנת הנותרת בהדרגה ומערבבים עד שכל השמנת החמה משולבת והגנאש חלק והומוגני.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
4
Unmold את העוגות ולתת מגניב על מתלה חוט להציב מעל נייר קלף מרופד אפייה. כאשר מגניב, לערום את העוגות על גבי אחד את השני עם העוגה הגדולה ביותר על השכבה התחתונה. מניחים את העוגות על מתלה תיל מונח על נייר קלף מרופד אפייה. השתמש מרית אופסט כדי להפיץ את ganache על העוגות לתת את טפטוף עודף על הצדדים. השתמש מרית אופסט כדי להעביר את העוגות לצלחת המצגת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מרית אופסטמרית אופסט
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
5
הפוך את תלתלים שוקולד: השתמש בלוק של שוקולד לבן. משוך מקלף ירקות מעבר לקצה כדי ליצור תלתלי שוקולד. השתמש תלתלים לקשט את העוגות.
מרכיבים שתצטרך
תלתלי שוקולדתלתלי שוקולד
שוקולד לבןשוקולד לבן
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
קולףקולף

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץשוקולד מריר, קצוץ6(חוֹרֶף)1-1/2 כוסות עוגיות1-1/2 כוסות עוגיות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמינוס 2 כפות חלב חמאהמינוס 2 כפות חלב חמאה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בלוק שוקולד לבןבלוק שוקולד לבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס