קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שכבות שוקולד דלעת תירס

עוגת שכבות שוקולד דלעת תירס
המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו עוגת דלעת ושכבת שוקולד, עוגת דלעת ושכבת שוקולד, ו עוגת שכבות דלעת שוקולד (מתכונים דומים).

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)½ C. שיבולת שועל מגולגלת לבישול מהיר½ C. שיבולת שועל מגולגלת לבישול מהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירסקמח תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטוחנים קמח תירסטוחנים קמח תירס2largesביציםביצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב ללא שומןחלב ללא שומן0(יכול להיות או להרחיק)עוגת דלעת תבליןעוגת דלעת תבלין596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה דלעתפירה דלעת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקPurée דלעת משומר או טרי לא ממותקPurée דלעת משומר או טרי לא ממותק0(יכול להיות או להרחיק)מלחמלח2(יכול להיות או להרחיק)אבקת סטיביה או לפי הטעםאבקת סטיביה או לפי הטעם2(חוֹרֶף)חמאה מומסת ללא מלחחמאה מומסת ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק11 קילו קישואים,תמצית ונילתמצית וניל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצפת טרייהקצפת טרייה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה לבןקמח מחיטה מלאה לבן12ריבס, קצוץ טרי או קפואממתיק עם סטיביה וניל טיפות לפי הטעםממתיק עם סטיביה וניל טיפות לפי הטעם

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות את המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי