קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת תה Snickerdoodle

עוגת תה Snickerdoodle
עוגת תה סניקרדודל יכולה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 737 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 26 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו סוכר, סירופ קנה, תמצית ונילן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. מתכונים דומים: תה קר תאילנדי, לונג איילנד אייס טי, ו Frappuccino תה ירוק תוצרת בית סטארבקס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לנצח חמאה 1 1/4 כוסות סוכר במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
3
מוסיפים סירופ קנה ו 2 מרכיבים הבאים, להכות רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
סירופ קנהסירופ קנה
4
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, מכים רק עד מעורבב לאחר כל תוספת. מערבבים 1 1/2 כפית. קינמון טחון לתוך קמח; בהדרגה להוסיף תערובת קמח תערובת חמאה, מכה במהירות נמוכה רק עד מעורבב לאחר כל תוספת. מערבבים יחד 2/3 כוס סוכר 1 כף. קינמון טחון בצלחת רדודה או צלחת עוגה. טיפת בצק על ידי כפות מעוגלות לתוך תערובת קינמון וסוכר, באמצעות כף עוגיות קטנה (כ 1 1/4 אינץ'), ומניחים 2 סנטימטרים זה מזה על נייר קלף מרופד גיליונות אפייה.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים ב 350 במשך 8 עד 10 דקות או רק עד הקצוות מתחילים להפוך חום זהוב. מגניב על גיליונות אפייה על מדפים תיל 1 דקה; להעביר מתלים תיל. מגניב לחלוטין (כ -15 דקות). לאחסן במיכלים אטומים 1 שבוע.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור