קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

עוטפת טונה בקארי

עוטפת טונה בקארי
עוטפת הטונה בקארי עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 296 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לך מלח, טורטיות קמח, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בצימוקים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז עם צימוקים וקינמון כקינוח. עם כפית ציון של 57% המנה הזאת די טובה. נסו סלט חזיר בקארי עוטפת, עוטפת עוף בקארי ותפוח, ו סלט עוף בקארי עוטפת (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים בקערה גדולה, ערבוב עם כף. מערבבים טונה, בצל, וצימוקים, לשבור את כל חתיכות גדולות של טונה עם כף.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
בצלבצל
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
כפית על 1/3 תערובת טונה כוס במרכז כל טורטייה. למעלה כל אחד עם 1/2 כוס חסה; להפשיל. לעטוף בניילון נצמד או בנייר כסף, ולהירגע עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
חסהחסה
גלולגלול
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
1
עלי חסה מדמיע
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
2
יוצקים טונה מסננת או מסננת לנקז
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מסננתמסננת
1
מערבבים יחד מרכיבים נמדדים
2
עזרה כפית טונה על טורטיות להרכיב עוטפת
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
טונהטונה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק