קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

עוטפת כבש הודי

עוטפת כבש הודי
עוטפת כבש הודית עשויה להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 48 גרם של שומן, וסך הכל 961 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מתכון זה מ indian.food.com יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו בצל, יוגורט, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ילדה אחת Melty שוקולד חמאת בוטנים עוגה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: עוטפת כבש מתובל הודית, עוטפת מלפפון הודי, ו רגל כבש בסגנון קאשמירי-זה סגנון הודי של כבש הוא תענוג אמיתי, כולם יחשבו שאתה שף גורמה.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!