קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

עוף Massaman קארי

עוף Massaman קארי
עוף Massaman קארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap יש 762 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 250 אוהדים. אם יש לך מיץ ליים, רוטב דגים, בשר חזה עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. עם כפית נסו Massaman קארי קרוק סיר עוף, עוף קארי קל massaman, ו Massaman קארי עוף צלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן צמחי בסיר גדול מעל חום בינוני. מערבבים בממרח קארי וג ' ינג ' ר טחון; לבשל ומערבבים במשך 2 דקות. מערבבים את העוף בקוביות, ומבשלים עד חתיכות להפוך לבן מבחוץ, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
משחת קארימשחת קארי
עוף שלםעוף שלם
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים בסוכר חום, רוטב דגים, ממרח תמרינדי, חמאת בוטנים, תפוחי אדמה, וחלב קוקוס. מביאים לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד תפוחי האדמה הם מכרז חתיכות העוף כבר לא ורוד במרכז, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
הדבק תמרינדיהדבק תמרינדי
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
חלב קוקוסחלב קוקוס
סוכר חוםסוכר חום
רוטב דגיםרוטב דגים
תפוח אדמהתפוח אדמה
3
מוסיפים את מיץ הלימון ומבשלים עוד 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.