קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות6
ציון בריאות43
מגזין

עוף איטלקי מבושל איטי עם אטריות

עוף איטלקי מבושל איטי עם אטריות
עוף איטלקי מבושל איטי עם אטריות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 6 . מנה אחת מכילה עד 45 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 596 קלוריות. אם יש לכם מרק עוף נתרן מופחת, גזר, עלי אורגנו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 18 דקות. 38 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכונים דומים: עוף איטלקי מבושל לאט, בישול איטי עוף איטלקי ואטריות, ו בישול איטי עוף איטלקי ואטריות.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.