קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

עוף בגריל.

עוף בגריל.
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? עוף בגריל יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 350 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. זה מושלם עבור יום העצמאות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. אם יש לך פלפל, habanero צ'ילה, קינמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אגוז מוסקט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוסקט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות. מתכונים דומים: עוף בגריל., עוף בגריל., ו עוף בגריל קל.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים המרינדה בבלנדר עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
1
מחלקים חתיכות עוף ומרינדה בין 2 שקיות פלסטיק sealable. שקיות חותם, לחיצה על אוויר עודף, ולאחר מכן להפוך את השקיות על כמה פעמים כדי להפיץ מרינדה. שים שקיות של עוף במחבת רדודה לרבד, צונן, פונה פעם או פעמיים, 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו עוף לעמוד בטמפרטורת החדר 1 שעה לפני הבישול.
מרכיבים שתצטרך
1
פתחי אוורור בתחתית הגריל ועל המכסה. אור ארובה גדולה של בריקטים פחם (כ 10
2
ושופכים אותם באופן שווה על צד 1 של מתלה תחתון (תהיה לך שכבה כפולה או משולשת של פחם).
3
כאשר פחם הופך לבן אפרפר ואתה יכול להחזיק את היד שלך 5 אינץ ' מעל מתלה עבור 3 עד 4 שניות, צרוב עוף בקבוצות על מתלה משומן קל על גחלים עד משחימים היטב על כל הצדדים, על 3 דקות לכל אצווה. הזז עוף כמו צרוב לצד של גריל ללא גחלים מתחת, ואז לבשל, מכוסה מכסה, עד מבושל דרך, 25 עד 30 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
1
מבערים מחממים על גבוה, ולאחר מכן להתאים את החום בינוני. מבשלים עוף עד שחום היטב מכל הצדדים, 15 עד 20 דקות. להתאים את החום נמוך לבשל עוף, מכוסה מכסה, עד מבושל דרך, על 25 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
2
מגישים עוף עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
1
* אם אתה לא יכול גריל, אתה יכול לצלות עוף 2 גדול רדוד (1 אינץ ' עמוק) מחבתות אפייה בשלישים העליונים והתחתונים של תנור 204°, החלפת מיקום של מחבתות באמצע צלייה, 40 עד 45 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים בתפריט? נסה זיווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות סלוני ניוט אדומים Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
מרתפי ניוט אדומים Gewurztraminer
מרתפי ניוט אדומים Gewurztraminer
יפה כמו בקבוקי ניוט אדומים Gewürztraminers הכרם יחיד יכול להיות, הם עשירים וחבורות יינות עם אישיות רועשת מאוד. גרסה זו נעשית מעורבבת בצורה כזו שהיא קלה יותר, מרעננת יותר, ועם יותר ניחוחות פירות לעומת בושם ורדים. ידידותי יותר Gewürztraminer.