קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות47
מגזין

עוף בגריל קפרזה

עוף בגריל קפרזה
עוף בגריל קפרזה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 340 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חומץ בלסמי, עלי בזיליקום, עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ו דיאט. נסו עוף קפרזה בגריל, עוף בגריל קפרזה, ו עוף קפרזה בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום 350 עד 400 (בינוני-גבוה). מבשלים חומץ בלסמי ב 2 qt. סיר מעל חום בינוני-גבוה 4 עד 5 דקות או עד מעט מעובה; להסיר מן החום, לטאטא חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
גרילגריל
מקציףמקציף
2
מפזרים את הכמויות הרצויות של מלח כשר ופלפל שחור טחון טרי על פרוסות עגבניות ושדי עוף. עוף גריל, מכוסה במכסה גריל, 6 עד 8 דקות בכל צד או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
חזה עוףחזה עוף
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
מלח כשרמלח כשר
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
עוף מברשת עם 2 כפות. תערובת בלסמית; למעלה כל אחד עם 2 עלי בזיליקום טריים 2 פרוסות גבינת מוצרלה טרי. מכסים במכסה גריל, וגריל 3 דקות או רק עד גבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלה טרייהמוצרלה טרייה
בזיליקום טריבזיליקום טרי
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר מן הגריל; העליון כל חזה עוף עם 1 פרוסת עגבניות; לטפטף עם רוטב בלסמי שנותר. למעלה עם בזיליקום קרוע.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל