קושיבינוני
מוכן ב42 דק.
מנות2
ציון בריאות31
מגזין

עוף בסגנון מהיר בסגנון צפון אפריקה

עוף בסגנון מהיר בסגנון צפון אפריקה
עוף בסגנון טג'ין מהיר בצפון אפריקה הוא מתכון אפריקאי המגיש 2. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 938 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. אם יש לכם עוף, כוסברה טחון, קוסקוס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשזיפים המיובשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוחים אפויים עם שזיפים, קינמון וג'ינג'ר כקינוח. נסו עוף בסגנון מהיר בסגנון צפון אפריקה, טג'ין עוף צפון אפריקאי, ו טג'ין ירקות מתובל בצפון אפריקה (מתכונים דומים).

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון, כמה צביטותקינמון, כמה צביטות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה1השארכוסברה קצוצה או פטרוזיליה שטוחהכוסברה קצוצה או פטרוזיליה שטוחה4שיני שום, מרוסקות מתחת לדירת הסכין שלך עם העקב של היד שלך, משליכות עורותשיני שום, מרוסקות מתחת לדירת הסכין שלך עם העקב של היד שלך, משליכות עורות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה אדמה, גלגל העין זהכוסברה אדמה, גלגל העין זה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרן, זמין במיכלי נייר על מעבר מרקמרק עוף דל נתרן, זמין במיכלי נייר על מעבר מרק2ריבס, קצוץ טרי או קפואמנגו צ'אטני, כל מגוון ומותג (זמין על תבלין או במעברי מזון בינלאומיים)מנגו צ'אטני, כל מגוון ומותג (זמין על תבלין או במעברי מזון בינלאומיים)2(חוֹרֶף)שמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין זהשמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין זה10מגולענים שזיפים, קצוצים בצפיפותמגולענים שזיפים, קצוצים בצפיפות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול עוף במונטריאול (מומלץ (תיבול מונטריאול על ידי מקורמיק) או מלח ופלפל (מלח גס ופלפל גס)תיבול עוף במונטריאול (מומלץ (תיבול מונטריאול על ידי מקורמיק) או מלח ופלפל (מלח גס ופלפל גס)2ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ דקבצל ירוק קצוץ דק2ריבס, קצוץ טרי או קפואתערובת תבליניםתערובת תבלינים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פפריקה מתוקה, שימי לב.פפריקה מתוקה, שימי לב.11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום, גלגל העין.כורכום, גלגל העין.1גדולבצל צהוב, לרבעים ופרוסבצל צהוב, לרבעים ופרוס2ריבס, קצוץ טרי או קפואחרדל דיז'ון (חרדל דבש)חרדל דיז'ון (חרדל דבש)

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות Pinotage Kanonkop. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Pinotage Kanonkop
Pinotage Kanonkop
# 100 Wine Spectator Top 100 של 2010מעוצבת מהפרי של חלק מהדרוםהגפנים הוותיקות ביותר באפריקה, זהבקבוק אמת מידה הוא קייפ קלאסי אמיתי!מורכב להפליא וייחודי, זהמתגאה שכבות עסיסיות של פירות יער כהים,קאסיס ושזיפים שזורים ברמזיםשל בננה ומוקה ועשן,זרם תחתי מינרלי.