קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

עוף החמאה ההודי של וונדי

עוף החמאה ההודי של וונדי
עוף החמאה ההודי של וונדי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 18 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 339 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מ Allrecipes יש 12 אוהדים. גשו לסופר וקנו חצאי חזה עוף, מלח, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דל פחמימות, דיאט. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל הודי. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו תירס בגריל של וונדי עם חמאת חלפיניו מתובלת, עוף בחמאה הודית, ו עוף בחמאה הודית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת מעל חום בינוני. דק קוצצים את הבצל והשום בבלנדר או מעבד מזון, ומבשלים במחבת עד למכרז. מחית עגבניות ופלפל פעמון ירוק בבלנדר או מעבד מזון, ומערבבים למחבת. מתבלים במלח, גארם מסאלה ואבקת צ ' ילי. מערבבים את השמנת והחמאה, וממשיכים לבשל עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
גארם מסאלהגארם מסאלה
עגבנייהעגבנייה
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
קרםקרם
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
2
מערבבים את העוף למחבת. כיסוי, ומבשלים 20 דקות, או עד מיצי עוף לרוץ ברור.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lubanzi Chenin בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.