קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

עוף ואבוקדו Stand ' N Stuff® טאקו רך

עוף ואבוקדו Stand ' N Stuff® טאקו רך
טאקו רך Zesty עוף & אבוקדו Stand ' N Stuff® עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 18 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 279 קלוריות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. אם יש לכם אבוקדו, צ'ילי, שמנת וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האבוקדו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת אבוקדו קוקוס כקינוח. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו Zesty עוף & אבוקדו Stand ' N Stuff™ טאקו רך, Zesty סטייק & אבוקדו Stand ' N Stuff™ טאקו רך, ו Chicken Suiza Stand ' N Stuff™ טאקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשפשף את שני הצדדים של חזה עוף עם תערובת תיבול טאקו. ב מחבת nonstick 12 אינץ', שמן חום מעל חום בינוני גבוה עד חם. לבשל עוף בשמן 8 דקות, פונה פעם אחת. הפחת חום בינוני; מחבת כיסוי. לבשל 5 עד 8 דקות או עד מדחום מוכנס בחלק העבה ביותר של העוף קורא 74°.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
חזה עוףחזה עוף
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
2
בואו לעמוד 3 דקות. פרוסת עוף דקה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
טורטיות חום כפי שהורה על חבילה. ממלאים טורטיות עם עוף, צ ' ילי, אבוקדו ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
טורטיהטורטיה
אבוקדואבוקדו
עוף שלםעוף שלם
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.