קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

עוף וינדלו

עוף וינדלו
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? וינדלו עוף יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 447 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם קינמון טחון, מים, ירכי עוף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי לנצל את שיני הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם דלעת כמו קינוח. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 69%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: וינדלו עוף, וינדלו עוף אותנטי, עוף וינדלו, ו עוף וינדלו.

הוראות

1
שלב 10 מרכיבים ראשונים (דרך שום) בשקית ניילון עם רוכסן. משרים במקרר לפחות 4 שעות, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל; מטגנים 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים תערובת עוף ופלפלים; מטגנים 5 דקות או עד שהעוף משחים היטב מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עוף שלםעוף שלם
5
מוסיפים מרק ומלח; מבשלים, ללא כיסוי, 15 דקות או עד לסיום העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק
מלחמלח
6
שלב עמילן תירס ומים בקערה קטנה; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מוסיפים תערובת עמילן תירס לתערובת העוף; מבשלים 2 דקות או עד שהרוטב מסמיך. מערבבים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
8
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רסק צ'ילי עם שוםרסק צ'ילי עם שום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כף מלח לורי או אחר1/2 כף מלח לורי או אחר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2(חוֹרֶף)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון6שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,הל קרקעהל קרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1פלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לחתוך לקוביות 1 אינץללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לחתוך לקוביות 1 אינץ2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1פלפל צהוב קצוץפלפל צהוב קצוץ

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוז ' י נוצץ הם אפשרויות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. נייגל פרייהייט גרונר וולטלינר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
נייגל פרייהייט גרונר ולטלינר
נייגל פרייהייט גרונר ולטלינר
# 48 יין הצופה למעלה 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי משובח, חומציות צמיגה מעט, חיה ומשולבת יפה, יורדת היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים ומתובלים בגימור.