קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

עוף טג'ין עם חומוס ונענע

עוף טג'ין עם חומוס ונענע
עוף טג'ין עם חומוס ונענע הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה עד 47 גר' של חלבון, 28 גרם של שומן, וסך הכל 626 קלוריות. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך כמון טחון, כוסברה טחון, שעועית חתיכות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו עוף עם בצל, דבש, ונענע, קציצה טגין עם חומוס, ו טגינת טלה עם חומוס ומשמשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום בסיר גדול כבד מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל, שום וג ' ינג ' ר. מכסים ומבשלים עד הבצל רך, ערבוב לעתים קרובות, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף פפריקה ו 5 מרכיבים הבאים; מערבבים 1 דקה. מערבבים 2 כוסות מים, שעועית גרבנזו, עגבניות עם מיצים, כוסברה, לימון, ו 2 כפות מיץ לימון. מביאים לרתיחה. להפחית חום, כיסוי, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים עוף עם מלח ופלפל; מוסיפים לסיר. כיסוי ומבשלים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים גזר ועוד מים כדי לכסות אם הנוזל התאדה; לבשל 10 דקות. מערבבים שעועית ירוקה; מבשלים עד עוף וירקות הם במכרז, על 5 דקות יותר. מתבלים במלח ופלפל ומיץ לימון נוסף, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
6
העברה לקערה.
7
מפזרים נענע.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית חומוס משומרת סחוטה (חומוס), משתי פחיות 15 אונקיותשעועית חומוס משומרת סחוטה (חומוס), משתי פחיות 15 אונקיות31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קלופים, לחתוך לחתיכות 2 אינץגזר, קלופים, לחתוך לחתיכות 2 אינץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2חזה עוף חצאים עם עצמות, skinless, כל לחתוך לרוחב 2 חתיכותחזה עוף חצאים עם עצמות, skinless, כל לחתוך לרוחב 2 חתיכות4חתיכות עוף רגל-ירך, skinless, ירכיים ומקלות תיפוף מופרדיםחתיכות עוף רגל-ירך, skinless, ירכיים ומקלות תיפוף מופרדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי כוסברה טריים קצוציםגבעולי כוסברה טריים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ6largesשיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל מקולף טחוןזנגביל מקולף טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 אינץ חתיכות שעועית ירוקה2 אינץ חתיכות שעועית ירוקה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1לימון, לרבעים, פרוס דקלימון, לרבעים, פרוס דק2(חוֹרֶף)(או יותר) מיץ לימון טרי(או יותר) מיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי עגבניות חתוכות לקוביות במיץשימורי עגבניות חתוכות לקוביות במיץ11 קילו קישואים,כורכוםכורכום4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(או יותר) מים(או יותר) מים