קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

עוף לחם תירס דבש

עוף לחם תירס דבש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף לחם תירס דבש. מנה זו מכילה כ 51 גר' של חלבון, 48 גרם של שומן, וסך הכל 723 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון דרומי. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך חמאה o ארץ, טיגון עוף, מלית לחם תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המילוי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם תירס ללא גלוטן למילוי או קינוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. מתכונים דומים: דבש מחיטה מלאה-Jalapeño Cornbread Chicken Tamale Pie, וידוי #140: חמאת דבש היא ההנאה האסורה שלי ... דבש ולחם תירס בירה, ו לחם תירס דבש.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS