קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

עוף מו שו

עוף מו שו
עוף מו שו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 27 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 468 קלוריות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 6 . 45 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך נבטי במבוק, מלח, קמח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -40 דקות. נסו אני לא עוף עוף: חזה עוף צלוי פריך עם כתום והל, העוף המגורר הטוב ביותר עבור מנות העוף שלך + מרק עוף תוצרת בית, ו עוף של פופאי טסו (עוף של גנרל צו עשוי עם נגיסי עוף של פופאי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לטאטא את הויסין, סויה, מירין, שמן שומשום, שום וג ' ינג ' ר בקערת ערבוב. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן שומשוםשמן שומשום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטב הויסיןרוטב הויסין
מיריןמירין
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
3
מוסיפים את העוף פרוס וזורקים מעיל באופן שווה. להשרות את העוף, מכוסה, בטמפרטורת החדר במשך 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
לאחר 5 דקות של זמן marinating נשאר, לחמם ווק גדול או מחבת מעל חום גבוה ולהוסיף 2 כפות של שמן קנולה לחום. באמצעות כף מחוררת, מסננים את העוף להוסיף את ווק חם מאוד או מחבת. לבשל, ומאפשר לו חום, ערבוב מדי פעם, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבתמחבת
ווקווק
5
מוסיפים את הפלפל האדום ואת פרוסות הבצל, ומאפשרים להם לרכך, עוד דקה. לאחר מכן, להוסיף את הכרוב וגזר ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד רק בראונינג, על 2 דקות. לדחוף את העוף והירקות לצד של הווק ומערבבים את הפטריות, יורה במבוק וערמוני מים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
ערמוני מיםערמוני מים
יורה במבוקיורה במבוק
ירקירק
פטריותפטריות
כרובכרוב
גזרגזר
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
6
הסר מהחום ולהניח בצד, שמירה על חום.
7
מניחים מחבת nonstick מעל חום בינוני ולהוסיף את הנותרים 1 כף שמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
הוסף את הביצים מכות למחבת, המאפשר לטרוף, 2 עד 3 דקות. לאחר מבושל, לשבור את הביצים עם מרית גומי ולהוסיף את העוף. לזרוק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
9
מורחים על 1 כף רוטב הויסין על כל קרפים סיניים עם בצל ירוק. למעלה עם קצת עוף מו שו, זרעי שומשום בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
זרעי שומשוםזרעי שומשום
בצל ירוקבצל ירוק
עוף שלםעוף שלם
קרפיםקרפים
מורחיםמורחים
10
הוסף עלי כוסברה אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
11
להפשיל כמו קרפ ומגישים עם Sriracha אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
SrirachaSriracha
גלולגלול
12
בקערת ערבוב זכוכית בינונית, לטאטא את הקמחים, מלח, מים כוס 1, שמן שומשום וביצים; הבלילה צריכה להיות חלקה וללא גושים.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
13
מחממים מחבת קרפ או מחבת nonstick 8 אינץ ' על חום בינוני. קל מאוד מעיל המחבת עם תרסיס בישול nonstick. מצקת ב 1/4 כוס הבלילה. לסובב בעדינות את המחבת במשך כמה שניות, מסתחרר הבלילה כדי ליצור שכבה דקה, אפילו על הקרקעית.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מצקתמצקת
14
הוסף 1 עד 2 כפות בצל ירוק לכל פנקייק בשלב זה. לבשל את הפנקייק עד החלק התחתון הוא חיוור ופשוט התחמם, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
15
תהפוך את הפנקייק ותבשל עוד 30 שניות.
16
הסר מהמחבת ולהעביר לצלחת ולכסות במגבת מטבח. המשך עם שאר הבלילה עד שכל הפנקייקים נעשו. תתחמם עד שתהיה מוכן להגיש.
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
מחבתמחבת

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיורה במבוק מגולח, מרוקןיורה במבוק מגולח, מרוקן3(חוֹרֶף)זרעי שומשום שחור קלויזרעי שומשום שחור קלוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות כפתור פרוסותפטריות כפתור פרוסות3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר ג'וליאןגזר ג'וליאן2ביציםביצים4ביצים, מכותביצים, מכות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1השארכוסברה טרייה, להגשה, אופציונליתכוסברה טרייה, להגשה, אופציונלית3(חוֹרֶף)קלופים וטחון זנגביל טריקלופים וטחון זנגביל טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1ראשים בינונייםכרוב ירוק, קרוע דקכרוב ירוק, קרוע דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסין, בתוספת יותר להגשהרוטב הויסין, בתוספת יותר להגשה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1ראשים גדוליםכרוב נאפה, קרוע דקכרוב נאפה, קרוע דק1ראשים בינונייםכרוב סגול, קרוע דקכרוב סגול, קרוע דק1פלפל אדום, זרע, קרום הוסר, juliennedפלפל אדום, זרע, קרום הוסר, julienned596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורזקמח אורז1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חבורה קטנהבצל ירוק, מגולח דקבצל ירוק, מגולח דק2בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, פרוסללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, פרוס6ריבס, קצוץ טרי או קפואSriracha, להגשה, אופציונליSriracha, להגשה, אופציונלי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוני מים פרוסים, מנוקזערמוני מים פרוסים, מנוקז1בצל צהוב, פרוס דקבצל צהוב, פרוס דק

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Mulderbosch Chenin Blanc עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Mulderbosch Chenin Blanc
Mulderbosch Chenin Blanc
אף חזק של גויאבה, גרידת ליים ואגסים בשלים מחוזק על ידי יערה ופריחה כתומה. חיך עסיסי עם תשוקה שופעת-פירות, הבאים דרך האף ולסיים עם מאפייני אשכולית טארט. החומציות המרעננת מנוגדת באופן מושלם על ידי חיך באמצע שמנת ותבלינים נגזר אלון עדין. הבציר 2011 הוא סגנון מונחה פירות יותר כי הוא טרי ויבש בהשוואה בציר 2010. יין נגיש להפליא כי הוא ירוד להפליא הפה.שותף עם רכיכות, טונה בגריל, סרדינים בגריל, עוף צלוי לימון ועשב, או תבשילי ירקות.