קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

עוף מטוגן בחמאה

עוף מטוגן בחמאה
המתכון חמאה עוף מטוגן יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 1 שעה. במנה עיקרית זו יש 900 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 55 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-34 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך פלפל קאיין, שמן צמחי, מלח גס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. מתכונים דומים: וופלים בחמאה עם פודינג עוף מטוגן בחמאה, עוף מטוגן בחמאה, ו הטוב ביותר בחמאה עוף מטוגן.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.