קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות12
מגזין

עוף, סלסה ירוקה Nopales

עוף, סלסה ירוקה Nopales
מתכון עוף, ירוק Salsan ו Nopales יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 55 דקות. מנה אחת מכילה 626 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 45 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, לך לחנות ותביא את אוסקר מאייר בייקון, סלסה, תרנגולות מטוגנות, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו Nopales & סלט סלק ירוק, חזיר ירוק צ'ילה Posole תבשיל עם Nopales, ו אתגר קצוץ: Nopales, צ'ילי ירוק, אגוזי קשיו ושעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת כבדה גדולה במיוחד או תנור הולנדי בחום בינוני.
2
מוסיפים עוף, בקבוצות; מבשלים 3 דקות. בכל צד או עד השחמה משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר ממחבת; לכסות כדי להתחמם.
4
מוסיפים קקטוס למחבת; מבשלים ומערבבים 3 דקות. או עד פריך במכרז. מערבבים סלסה; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים עוף; מבשלים על אש בינונית-נמוכה 30 דקות. or until done (165F).
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מהחום; מערבבים בבייקון וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה ניתן לזווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ruffino Sparkling rosé (Split) עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.