קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות13
מגזין

עוף, סרטנים ועגבניות פאייה

עוף, סרטנים ועגבניות פאייה
המתכון עוף, סרטנים ועגבניות פאייה יכול לספק הכמיהה האירופית שלך בערך 45 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 524 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שום, שמן זית, אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. מתכונים דומים: צ'וריסו קל פאייה Prawn המלך, אחד-שרימפס וקארי עגבניות, ו חסה וסרטנים רול עגבניות.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.